Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga uthyres > Året-runt hus i Dalsland

Året-runt hus i Dalsland

Steffen Boesdal | | 2006-08-27 07:57
Delvist nyrenoverad stuga/hus om ca. 150 kvm belägen i natursköna umgivningar i Ånimskogs Hult. Trädgårdstomt. Huset kan utan problem användas året runt.

Huset har vidsträckt utsikt över skog og äng från 2:a våningen, som innehåller nyrenoverad vardagsrum med stora fönster, braskamin, TV, video, DVD och stereoanläggning samt sovrum med dubbelsäng och byrå.

1:a våningen är inredd med en liten entre, kök (kyl, frys, spis, ugn och microugn), hall med stor fin garderob, badrum (dusch, badkar, toalett och tvättställ), sovrum med dubbelsäng och stor fin garderob, matsal/vardagsrum med bäddsoffa för 2 pers. och stereoanläggning.

Från matsalen/vardagsrummet på 1a: våningen kommar man ut på en stor övertäckt syd/väst-vändt terass.

Huset ligger vid en mindre grusväg, där det längst ner finns en mycket vacker skärgårdshamn (Vingens Hamn) i Vänern. Precis på andra sidan riksväg 45 finns ett väldigt mysigt kommunalt badställe i Furusjön. Mycket barnväligt ställe med mycket grunt vatten.

Från huset är det bara 15 minutters bilfärd till den underbara atmosfärfyllda stad Åmål, där allt man behöver finns. Denna stad måste upplevas!!!!!!!!

Annars finns det hur mycket som helst av fantastiska naturupplevelser inom 30 minutter från stugan/huset. Jag hjälpar Er gärna med att berätta om de olika möjligheterna, så Ni hittar rätt.

Beroende på vilken tid på året, Ni vill komma, avtalar vi en rimlig hyra. Huset uthyres båda veckovis och för ett villkorligt antal dagar - även under högsäsongen!!!

Är Ni intresserad, når Ni mej på antingen tel. 042 - 15 98 16, mobil 0706 - 48 79 15 eller e-mejla på steffen.boesdal@comhem.se.
OBS! Fotos kan mejlas vid intresse.
Meddelandet har blivit läst av 5087 personer.
Sv: Året-runt hus i Dalsland
Håkan Linderg | | 2007-04-06 10:07
Hejsan!!
Vi blev intresserade och skulle gärna vilja få veta lite mer.
Kan ni skicka någon bild på stugan och omgivningen??
När är är den ledig??
Vad kostar tex en vecka i Juli månad?
Vi är 2 vuxna med 2 barn på 17 och 10 är.

Mvh Håkan Lindberg

Sv: Året-runt hus i Dalsland
Steffen Boesdal | | 2007-04-09 15:11
Hej Håkan!

Tack för ditt mejl.

Om du kan slå mig en signal, så kan vi prata lite.

Du når mig på tel. 042 - 15 98 16.

Med vänliga hälsningar

Steffen Boesdal

Sv: Året-runt hus i Dalsland
gunilla löfgren | | 2010-06-29 03:56
jag är intreserad att hyra fastigheten lite längre tid jag undrar om detta är ok ?

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar