Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Årsvis uthyrning av stuga?

Årsvis uthyrning av stuga?

Johanna Pettersson | | 2006-07-30 22:09
Hej.
Jag och min sambo är sugna på att hyra en stuga under en längre tid (exempelvis för hela 2007) i trakten kring Norrköping/Söderköping i Östergötland. Är det någon som vet var man kan vända sig för att hitta stugor som hyrs ut under längre tid, eller är det någon som har en stuga ni vill hyra ut?

Ev kan vi tänka oss ett större hus/flera småhus då min systers familj också är intresserade.

Mvh Johanna
Meddelandet har blivit läst av 5244 personer.
Sv: Årsvis uthyrning av stuga?
Gunni Lindkvist | | 2006-07-31 08:54
Hej!
Vi har 2 stugor på Sandviks Gård, lediga att hyra från 2007. En stuga, Ekkullen ca 50 m2, ligger 400 m från Valdemarsviken där man kan ha båt vid stranden.
Den andra är ett skogstorp från 1800-talet, Emmaholm, delvis renoverat, med ca 5 min promenad till Lillsjön, där man kan bada och fiska. Båda stugorna har öppen spis men inte el eller vatten indraget.
Kostar 10 000 kr per år. Välkomna att höra av er för visning.


Sv: Årsvis uthyrning av stuga?
Emanuel Nilsson | | 2007-05-15 17:05
Hej, jag önskar mej också att hyra en stuga med en vän till mej. Vi önskar att hyra en stuga årshyra med månadshyrning.
Mvh Emanuel

Sv: Årsvis uthyrning av stuga?
Benice Berglund | | 2007-11-09 09:34
Hej, jag är 50 år bor i en 3 rummare barnen har flyttat ut. Jag söker också ett torp eller stuga för längre tid!
Har alltid velat bo ute på landet men har inte varit möjligt pga att mina barn har gått i skola i stan, men nu när dom flyttat ut känner jag en stor dragning till landet vill komma bort ifrån stan. Söker boende i hela Sverige.

Kontakta mig:

Mejl: benice_berglund@hotmail.com
telefon: 0735577712

Mvh/ Benice Berglund

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar