Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Långtidsboende önskas av par

Långtidsboende önskas av par

Linnéa Persson | | 2014-10-13 00:26
Hej!
Vi är ett städat och skötsamt par på 20 och 23 år som önskas hyra en stuga/torp för en rimlig peng en längre tid.

Vi söker:
• Ett boende med runt 1h pendlingsavstånd till Stockholm, Max 1h 30min.
• Boendet bör vara omöblerat då vi har egna saker.
• Boendet ser vi helst i en mer lantlig miljö, men absolut inget krav.
• Storleken har vi egentligen inget större krav på förutom minst 2 rok då vi har en del möbler.
• Vi söker ett boende för en längre tid, minst 1 år och ser gärna att vi stannar lite längre om vi kommer bra överens med ägaren.
• Maxpris per månad ca 6000 (ink. värme, el osv.)

Vi som söker:
• Vi har stått ut med varandra i åtta år och har ingen som helst vilja om att ändra på det.
• Vi bor för tillfället i en hyresrätt på 3rok i Vällingby, Stockholm men längtar ut till landsbygden.
• Vi är lugna, realistiska, en aning pedantiska och målinriktade.
• Helt djur-, rök- och festfria.
• Mer om Viktor: Arbetar som golvläggare i Stockholm, fast anställd sedan 2010 (goda referenser kan lämnas). En händig kille som gillar båtliv, fiske, finsnickeri och naturen. Senaste fritiden har spenderats med att bygga ett hus åt sina föräldrar i Roslagen och annars arbetar han som skogshuggare så ofta han kan då han vill vara aktiv i sitt liv. Annars är han en pratglad, skämtsam och väldigt glad kille.
• Mer om Linnéa (jag): Arbetade inom psykiatrin i två år innan jag nyligen slutade för att studera naturvetenskap mot vidare studier till Agronom i Uppsala. Gillar att hålla på med trädgården, vara i naturen, plocka bär och svamp, pillra med pyssel och fotografering. Sitter gärna ute i naturen med en kopp te och studierna framför mig. Annars är jag en social, optimistisk, glad Och aktiv tjej uppvuxen på en bondgård i Norra Uppland.

Då vi båda är vana vid hus och gillar att hålla på med allt som hör gårdsboende till så ser vi att vi hjälper till på tomten sommar och vinter som en självklarhet, allt från vedhuggning till snöskottning. Vi är absolut inte omöjliga. Har Du/Ni något som passar beskrivningen och tycker att vi verkar intressanta så är Du/Ni varmt välkomna att höra av er med mer info angående er bostad!
Med vänliga hälsningar, Linnéa och Viktor.
Meddelandet har blivit läst av 1465 personer.

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar