Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Uppsala hyra lägenhet/stuga

Uppsala hyra lägenhet/stuga

Hanna Johansson | | 2011-06-17 09:38
Hej jag heter Hanna och är en tjej på 24år. Jag ska studera mitt tredje år som lärare vid Uppsala Universitet. Jag är en skötsam tjej som varken festar eller röcker men jag har inget emot sådana som gör det. Jag har två katter Theodore och Tindra som ev följer med vid flytt. De är två lugna och nyfikna små liv. Jag ska snart flytta från mitt nuvarande boende så jag söker någonannastanns att bo. Antingen en liten lägenhet nära stan eller i stan eller en stuga nära uppsala. Jag har ingen bil så det måste finnas bussförbindelser eller tågförbindelser till Universitetet. Hyran skulle vi kunna disskutera men jag kan inte gå högre än 4500kr i månaden eftersom jag är studerande. Som person är jag glad, lugn och possetiv. Jag gillar barn, djur, och att ta promenader och umgås med mina vänner när tiden finns. Mitt stora intresse är musik och jag älskar att sjunga och spela på min gitarr. Jag är även konstintresserad och målar gärna. nåja lite om mig :) Hör av er ifall ni har något förslag jag är öppen för allt ni har eftersom jag måste flytta och är i behov av lägenhet/stuga innför nästa termin. MVH Hanna
Meddelandet har blivit läst av 1762 personer.

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar