Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Stuga för sommaren nära Örebro

Stuga för sommaren nära Örebro

Ulrika Lindahl | | 2011-03-21 11:16
Min lilla familj, två vuxna och ett barn, söker en stuga någonstans i Örebro län där vi kan tillbringa sommaren 2011 och där vår lilla son kan få springa av sig på gräsmattan. Gärna med tillgång till vatten, även om det inte behöver vara indraget.
Meddelandet har blivit läst av 2238 personer.
Sv: Stuga för sommaren nära Örebro
Lena Åkergren Clasgård | | 2011-03-27 15:43
Hej Ulrika!
Jag har en stuga utanför Lindesberg, ganska exakt 5 mil till Örebro. restid ca 40 min.
Den är delvis renoverad. Nytt kök med el-spis och ugn, kylskåp och liten frys, micro. I anslutning till köket är det ett vardagsrum med TV. Kallvatten är indraget. övervåningen består av en hall och två sovrum. Huset är möblerat . Uppvärmningen i huset el-element eller kaminer och vedspis( fri ved). Det finns ingen dusch, torrtoa eller potti-potti(husvagnstoa). Stor Gräsmatta med staket. Pris: 2500:-/mån

Sv: Stuga för sommaren nära Örebro
Ulrika Lindahl | | 2011-03-27 20:13
Hej!

Finns det några bilder på stugan?
Sista meningen är lite svårtolkad, men jag förstår det som att det inte finns någon dusch men torrtoa eller potti-potti. Stämmer det? Kan man dricka vattnet?
Annars låter det intressant. Finns det någon sjö i närheten där man kan bada?


Sv: Stuga för sommaren nära Örebro
Lena Åkergren Clasgård | | 2011-04-03 20:27
Hej !

Det stämmer ingen dusch. JA vattnet är drickbart. Och enligt vår bekant i Tyskland så är det mycket bra kvalitet. Bättre än vattnet i vår egen brunn.
Du har flera sjöar och badplatser att välja på, den närmaste är Råsvalen, vid Gusselby annorlunda 5 minuter med bil.
mitt mobilnummer är 070-6029566
Ring gärna så bestämmer vi en dag så du kan komma och titta på huset.
Hälsningar
Lena

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar