Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Om stuguthyrning > Ni som hyr, vad är lyx för er?

Ni som hyr, vad är lyx för er?

Blivande hyresvärd? | | 2006-05-17 23:25
Vi ska nog börja hyra ut och funderar lite....ni som hyr, vad är lyx för er? Vad skulle ni vilja slippa att släpa med er och inte behöva tänka på? Vad skulle det finnas för att det skulle bli ett + i kanten? Vad tycker ni skulle vara lyx?
Meddelandet har blivit läst av 6727 personer.
Sv: Ni som hyr, vad är lyx för er?
Anki Ericsson | | 2006-05-27 19:27
För mig personligen skulle det vara att det var handikappanpassat, helt enkelt tillgängligt för personer med funktionshinder och att det i sig inte innebär att man får betala mer. Bara att ha möjligheten som funktionshindrad att under 1-2 veckor kunna byta miljö. En annan lyx är att det ligger nära havet men inte allt för långt från centrum.


Sv: Ni som hyr, vad är lyx för
Ulrika | | 2006-05-29 23:34
Att det är lugnt och ostört. Att man får ta med sig hunden. Att kunna hyra lakan för en liten kostnad.
Att det finns grill.

Sv: Ni som hyr, vad är lyx för
Tanja Urnefelt | | 2007-04-19 12:17
Att det är lågt veckopris skulle vara lyx för mig. Högsta standard är inte precis vad jag söker för ett sommarboende, hellre närhet till naturen och frånvaro av maskinslammer och elektronikpip. Närhet till vatten är förstås nära nog ett måste...

Sv: Ni som hyr, vad är lyx för er?
Janne | | 2008-01-08 13:34
Det skall vara gott om plats, helst vid någon sjö. Välfyllt barskåp är ju inte så dumt och det skall vara mycket bra sängar. Stor fin gasolgrill är ett måste!

Sv: Ni som hyr, vad är lyx för er?
Annelie & Stefan - lappland | | 2008-05-19 10:07
Lyx = 3 saker för oss.
Lyx för oss skulle vara rena sköna (ribbotten/skumgummimadrass) sängar - att slippa sova i ett "krondike" är alltid uppskattat! :)

Annan lyx är att kunna grilla utanför stugan, då tänker jag främst på en sån där cementring. Funkar både till matlagning och kvällsmys.

Vi släpar alltid med oss för mycket, men det skulle vara skönt att slippa dra med stekpannor och kastruller iaf. Så det är väl lyx att det finns fräscha sådana om man ska till stuga med kök ..
Med allt detta så blir det många + i kanten.

(Bonuslyx är många bilder att titta på innan man hyr - både inne och utemiljö det är ett stort + att veta exakt vad man får)

Å här ett tips för alla uthyrare - sophantering! Där bör finnas någonstans att göra sig av med dessa, inte någon vill resa hem med hushållssopor i bagaget..

Sv: Ni som hyr, vad är lyx för er?
Marie | | 2009-07-08 11:28
Att få ha med hunden! Att stugan ligger på egen tomt! Personligen tycker jag om när det är nära havet! Mysig inredning (inte nödvändigtvis nytt, men lite trevligt och genomtänkt, inte 70-talsbrunt och grönt). Att alla hushållssaker finns. Ok toalett och dusch måste finnas.

Sv: Ni som hyr, vad är lyx för er?
Viktor | | 2010-03-02 23:20
Många bilder på interiören är ett måste. Bra sängar, separata sovrum. Lugnt och avskilt. Frys. Två fungerande cyklar. Nytt och fräscht, inte för mycket plotter. Internet.

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar