Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Hyra stuga/torp Uppsala

Hyra stuga/torp Uppsala

Hanna | | 2010-11-05 10:10
Hej, jag heter Hanna och studerar till lärare vid Uppsala Universitet jag söker ett boende en lägenhet/torp/stuga att flytta till i augusti (HT 2011). Om det är en stuga eller ett torp ska det vara belägrat nära Uppsala eller nära tåg eller bussförbidelser. Jag vill hälst att boendet ska vara så nära uppsala som möjligt eftersom jag pluggar där. Boendet får högst kosta 4000kr/månaden eftersom jag är studerande. Jag bor för närvarande inneboende med mina två katter Tindra en semilånghårig main coon katt som heter Tindra och Theodoré en blandis. Båda är snälla och skötsamma katter och de är innekatter fast de brukar få gå ute i koppel ibland. Som person är jag glad, ordningsfull och jag röker inte. Mina intressen är att sjunga och spela gitarr, gå promenader i naturen, teckna eller måla, se på film och laga mat. Jag är intresserad av vad ni än har för förslag så skriv gärna :)

MVH
Hanna
Meddelandet har blivit läst av 2597 personer.
Sv: Hyra stuga/torp Uppsala
Tulsi Olsson | | 2011-03-08 18:02
Hej jag bor mitt i stan i en lägenhet du kan alltid höra av dig vid ev intresse!
0707763529
Mitt tips är också att du sätter upp en lapp i ICA affären i Kåbo som är en stadsdel med mera natur och den ligger nära Lärarhögskolan.

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar