Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Stuga önskas hyra i Vellinge

Stuga önskas hyra i Vellinge

Malin Hedman | | 2010-05-20 10:11
Hej,

jag och min man och två döttrar 6 och 10 år ska skjutsa ner vår äldre dotter (12 år) till Vellinge för ett ridläger mellan den 18-23 juli. Jag undrar om det finns någon stuga eller annat enklare boende att hyra då?

Vänliga hälsningar,

Malin Hedman
Meddelandet har blivit läst av 2077 personer.
Sv: Stuga önskas hyra i Vellinge
Sigge Hansson | | 2010-05-25 14:47
Vi har en fantastisk stuga i Höllviken - med underbara bad i ljuvliga Kämpingebukten och ca 7 km söder om Vellinge.

Stugan ligger på en inhägnad tomt om 1100 kvm, gatan är en återvändsgata och bussen till Vellinge/Malmö/Köpenhamn finns på 200 m avstånd. Utemiljön är anpassad till barnfamiljer - med utemöblemang för barn, lite leksaker och som sagt en inhängad tomt.

Stugan är på 60 kvm, indelad i fyra rum, kök och d/wc. Matrum, stort vardagsrum, ett sovrum med dubbelsäng och ett med två separata sängar. Vinterbonad friggebod med extrasängar och en tvättstuga med tvättmaskin och torktumlare. All nödvändig utrustning som kylskåp + ny extra kyl/frys i ett uthus, viasat, microvåg.

Allt är nymålat ute och inne och huset har nya terrasser både åt öster (morgonsol) och väster (kvällssol) och huset har även ett fristående trädgårdsmöblemang i söderläge-

Hyran i juli för en vecka är 7.500 kr. En deposition om 2.000 kronor insättes på vårt konto vid bokningen och resten ska vara insatt vid ankomsten.

Hälsningar

Anna-Karin & Sigge Hansson
0739-884575

Sv: Stuga önskas hyra i Vellinge
Malin Hedman | | 2010-05-25 15:32
Hej,

Tack så jättemycket för svar men jag har fått tag på en annan stuga i Hollviken.

mvh
Malin

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar