Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga uthyres > Stuga med topppläge vid havet

Stuga med topppläge vid havet

Lotta Johannesson | | 2010-03-26 15:24
Hej! Vi är en barnfamilj med två barn (7 och 12 år) och vi har köpt en skärgårdsfastighet med flera sommarstugor på tomten med absolut toppläge längst ut på Norra Finnö i Sankt Annas skärgård i Östergötland. Vi hyr ut en av våra sommarstugor på vår tomt helst till en barnfamilj, då vi själva bor i ett av husen och det vore kul med lekkamrater för barna. Stugan består av ett sovrum samt kök/allrum samt en friggebod för barna att bo i. Alla rummen i stugan, samt altanen med grill har havsutsikt och det är endast ca 60 meter till vår brygga för bad, båtturer etc. Det finns också en grillplats alldeles vid vattnet. 1 Km från stugan finns en camping med underhållning, kajakuthyrning, turbåtar till öar som Harstena mm.

Välkomna att maila mig, så kan jag skicka full beskrivning av stugan och omgivningarna med fina bilder. Detta är verkligen ett toppställe så långt ut man kan komma i skärgården med bil.
Hoppas vi ses i sommar! Lotta och Per
Meddelandet har blivit läst av 3355 personer.
Sv: Stuga med topppläge vid havet
Maria Kappel | | 2010-03-31 21:59
Hej!
Jag heter Maria Kappel och bor med min 5-åriga dotter Molly i Aspudden i Stockholm. Jag letar egentligen efter ett fritidshus att köpa, men har ännu inte hittat något (har en vinst fr försäljn av bostadsrätt). Jag är intresserad av att långtidshyra en stuga (årsvis, säsongsvis) och tycker att S:t Annas skärgård är otroligt fin och egentligen precis det jag letar efter (letar efter något längs med kusten)
Är ni intresserade av att kanske hyra ut ett hus till oss och då ge mer info och prisuppgift?

vänligen,
Maria Kappel

Sv: Stuga med topppläge vid havet
Lotta Johannesson | | 2010-04-01 09:01
Hej!
Vi har fått många förfrågning på långtidshyra, men vi har sagt att vi ska börja med att hyra ut veckovis eller möjligen 1 till 3 veckor i stöten. Det vore kul för våra barn att få olika lekkompisar under sommaren. Dessutom är det ett bra sätt att prova på varandra. Hör av dig om vår stuga fortfarande är intressant. Priset om man hyr mer än en vecka är 20% rabatt på varje vecka.

vänligen Lotta

Sv: Stuga med topppläge vid havet
Pernilla | | 2010-04-28 09:16
Hej

Finns stugan kvar? Vi har två pojkar 7 och 9 år som längtar efter att fiska. Vi har hyrt i Gryt tidigare. Vi vill hyra en eller upp till tre veckor.

Sv: Stuga med topppläge vid havet
Lotta Johannesson | | 2010-04-28 09:42
Hej!

Jag skickade ett svar till dig direkt på din mailadress!

hälsar Lotta, lotta@wrap.se

Sv: Stuga med topppläge vid havet
Michael Karlsson | | 2011-06-14 11:54
Hej Lotta!
Michael karlsson heter jag, är intresserad av att hyra hos er 1 vecka i sommar om ni har något ledigt.
Jag har en familj som består av sambo och två döttrar på 6 och 2 år, har även en Hund(Golden)
men henne kan vi lämna bort om ni inte tar husdjur.
Hör gärna av dig.
MVH Michael

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar