Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga uthyres > Stuga i skåne-sjötomt!

Stuga i skåne-sjötomt!

Christina Fredriksson | | 2010-01-11 12:48
Fin helrenoverad stuga med sjötomt utanför Osby i Skåne uthyres veckovis vår och sommar 2010. 6 bäddar fördelat på tre sovrum. Fullt utrustat kök och badrum med dusch och TM. Inglasat uterum med sjöutsikt (kvällssol).

Egen brygga med badstege, roddbåt och kanot, samt liten sandstrand. Fin fiskesjö och fin skog med blåbär, hallon, smultron. lingon och kantareller.

Trevliga utflyktsmål i närheten är Brio lekoseum, Wannås slott och konstutställningar, flera golfbanor och naturligtvis hela Österlen.

Pris: 8700 kr i veckan- slutstädning ingår i priset.

För bilder och mer information vv kontakta fredriksson.christina@gmail.com
Meddelandet har blivit läst av 3873 personer.
Sv: Stuga i skåne-sjötomt!
Åke Marmander | | 2010-01-17 12:33
Hej,
Stugan låter intressant. Jag ser gärna lite bilder från stugan med omnejd. Kan redan här lämna en intresseanmälan för v. 31 om den skulle vara ledig, och kan lämna definitivt besked omgående efter bilder, kompletterade med lite mer info om stugans storlek, möjlighet till extrabäddar i sovrummen etc (vi är tre familjer med småbarn som reser tillsammans).

Vänliga hälsningar
Åke Marmander, Sävedalen

Sv: Stuga i skåne-sjötomt!
Christina Fredriksson | | 2010-01-17 18:35
Hej Åke. Tack för ditt meddelande. vi samarbetar med en Svenska stugor för uthyrning så det lättaste är att du går in på www.svenskastugor.eu och tittar på Skåne län och det är stuga nr 51. Där ser du bilder och får mer information.

Beroende på ålder och antal barn kan det bli trångt med tre familjer. I två av sovrummen går det att sätta in barnresesäng alt madrass på golvet. Mot en extra kostnad kan vi ordna extra madrasser alt även hyra ut vår friggebod som vi normalt inte hyr ut, där finns det två våningssängar. Jag behöver fundera på priset för detta. Apropå barn så finns det 2 barnstolar på plats.
v. 31 är egentligen bokad av min syster men jag ska undersöka möjligheterna. V32 och framåt är just nu ledigt om ni kan tänka er att byta vecka. Hör av dig igen om du är intresserad så kan jag sedan förmedla kontakten till Micke på Svenska stugor som hjälper oss med det praktiska (bokning, betalning, nycklar etc)

mvh
Christina

Sv: Stuga i skåne-sjötomt!
Åke Marmander | | 2010-01-17 22:14
Hej och tack för snabbt svar. Vi är sex vuxna med fem små barn (tre fyraåringar och två under ett år), så vi är inga storfamiljer, men det är klart att det kanske är en förutsättning att kunna hyra friggeboden också för att inte trampa på varandra.
Vi har en lärare bland oss som har svårt att lösa en senare förläggning, ev. kan vi få ihop det någon tidigare vecka (om det överhuvudtaget är ett alternativ), men v. 31 är för tillfället den enda vecka då vi med säkerhet kan få till en gemensam lösning.

Så med andra ord - hör gärna av dig om friggeboden och huruvida v. 31 kan fungera.
Vänliga hälsningar
Åke Marmander



Sv: Stuga i skåne-sjötomt!
Christina Fredriksson | | 2010-01-18 11:47
Hej Åke. Det verkar lösa sig med v 31. Om du inte hunnit titta på bilderna så är här en direktlänk: http://www.svenskastugor.eu/view_stugor_en.php?id=51&lang=swe&lan=1

Vi tar 3000 kr extra för att husera gäster i friggeboden. Vi tänker på att vi måste tömma, ordna med annat förråd samt ökat slitage av större grupp. Hoppas du tycker det är rimligt. Som du säger tror jag det är bästa lösningen för er.

Vår son var 4 år förra sommaren och hade väldigt kul med kompisar med lek vid den lilla sandstranden och äventyr i skogen. Beroende på vad ni är intresserade av så är Briomuseet väldigt trevligt för både vuxna och barn och förra året upptäckte vi Wannås Slottspark (30 min från stugan) med konstutställning ute i en fantastisk lövskog, också härligt utflyktsmål för alla åldrar.

Ja det är så att man längtar till sommaren!

Hör av dig om du är intresserad fortfarande!

mvh
Christina


Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar