Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga uthyres > Årsta Havsbad Mids +ve 29 - 32

Årsta Havsbad Mids +ve 29 - 32

Bodil Hertz | | 2009-05-24 11:23
Hej!
Vi har två hus varav ett om ca 50 kvm (exkl solterasser) samt en Friggebod i Årsta Havsbad (Östersjön-Horsfjärden). Storstugan har elvärme samt varmt och kallt vatten. Dusch och frystoalett i sep duschrum. Sovalkov med 140 cm säng samt ytterligare sovalkov med 2 våningssängar. Dessutom finns en stort sällskapsrum med eller utan TV/radio. Två stora solterasser på husets södra resp sydöstra sida. Friggeboden om ca 9 m har elanslutn samt två sovplatser i form av bäddsoffa. Stugan samt Friggeboden ligger ca 30 min med Pendeltåg och buss fr Stockhom. Det är promenadavstånd till områdets egen badstrand (familjebadstrand) samt till den stora badstranden. Vid den stora stranden finns även matställen samt bussanslutning till Stockholm. Fast båttrafik till och från Utö finns dessutom på ca 15 min promenadavstånd under sommaren.
Vi hyr ut stugan midsommarveckan samt ve 26 resp fyra veckor; vecka 29, 30, 31 och 32.
Friggeboden hyr vi end ut enligt särskild överenskommelse.
Skriv en rad och berätta om Er själva om Ni är intresserade så skickar jag pdf fil med foton etc
Bodil
bodil.hertz@gmail.com
Meddelandet har blivit läst av 3427 personer.
Sv: Årsta Havsbad Mids,29,30,31,32
ROSE-MARIE WELLSJÖ | | 2009-05-29 22:53
Hej, undrar vad priset för en vecka är?

Sv: Årsta Havsbad Mids,29,30,31,32
bodil hertz | | 2009-05-30 08:00
Hej!
Pris per vecka är 3000 kr. Midsommmardagana samt en vecka 4000 kr. Flera veckor i följd kan priset bli lägre. Hur lång tid kan Du tänka Dig? Friggeboden ingår vid några av veckorna endast enligt särskild överenskommlse då vi just nu förvarar lite möbler där. Hälsar och svarar Bodil

Sv: Årsta Havsbad Mids +ve 29 - 32
Astrid Nordlander | | 2011-03-29 20:56
Hej, jag undrar om det är många trappsteg upp till stugan, och hur tillgänglig är tomten?
Min dotter är rullstolsburen. Skulle det fungera någorlunda? Hon har en mindre rullstol.
Stor altan låter härligt, och vi kan ta med en lös ramp om det är några trappsteg upp till Storstugan
Intresserad av vecka 29 och 30

Hälsningar Astrid Nordlander

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar