Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga uthyres > Mysig stuga, 35min fr Sthlm

Mysig stuga, 35min fr Sthlm

Katarina | | 2009-05-13 12:29
Se:
http://www.blocket.se/stockholm/SKARGARDEN_VAR_VACKRA_SAGOO_MORKO_35_min_fr_Sthlm_21467789.htm?ca=11&w=1

Röd mysig stuga med 50-talscharm i Stockholms vackraste sommaridyll uthyres till varsam person. Stugan är normalt utrustad och extremt välplanerad med matrum, kök, sovalkov samt vardagsrum med bäddsoffa. Fullständigt kök, grill, uteplats, stor trädgård, dusch mm. 100 meter till ostörd havsmiljö. 15 km till golfbanor, simhall, livsmedelsbutiker, bank etc. 2,5 km till lanthandel och café. Utmärkta restauranger och sevärdheter på Oaxen, Skanssundet, Tullgarns Slott, Trosa mfl. En damcykel, Weber kolgrill och TV/video finns. Ev. kan roddbåt och flytvästar lånas ut. 35 min med bil från Stockholm. Buss från Södertälje/Järna, SL-kort gäller. Uthyres lägst 2 veckor= 5.000kr, 3 veckor= 6.750kr. +300kr/v under v25-30. Maila intresse eller för fler bilder till semester.morko@gmail.com
Meddelandet har blivit läst av 3640 personer.
Sv: Mysig stuga, 35min fr Sthlm
Stefan Gustafson | | 2009-06-08 18:14
Hej
Vi er interesserede i jeres Stuga i 1-2 vecka (29, 30 eller 31) Er jeres Stuga ledigt der? det ser sådan ud?! Kan I maile os nogle flere billeder, gerne indefra stugan?!

Med venlig hilsen
Familien Gustafson, Danmark

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar