Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Stor stuga/hus sökes!

Stor stuga/hus sökes!

AnnaMaria | | 2009-04-14 18:09
Vi är en stor familj, 20 personer, som söker hus/stuga att fira vår pappas 70-årsdag i.
Önskemål är att det gärna får ligga vid sjö eller hav, att man får ha husdjur då det finns hundar i familjen, att det är barnvänligt och ledigt v 29!

Vi är sent ute så jag hoppas på snabba, många och postitiva svar!

Meddelandet har blivit läst av 3184 personer.
Sv: Stor stuga/hus sökes!
AnnaMaria | | 2009-04-14 18:51
Var snäll och svara till min mailadress :)

Sv: Stor stuga/hus sökes!
Maud | | 2009-04-14 20:12
Hej.
Jag har ett lyxigt boende ledigt vecka 29 som jag tror passar er....500 kvm med allt man behöver, diskmaskin, tvättmaskin, hemmabiosystem, spelrum med fotbollsspel, bubbelbadkar mm mm.
Hyran är 10000 skr för en vecka för alla.Gården ligger i natursköna Nordmark i Värmland. En stensatt grill och en stor gårdsplan för aktiviteter. Ett loft i uthuset brukar den yngre generationen vara intresserade utav då det finns lite provisoriska bäddar, men dom bäddarna är inte inräknade i huset:) Tyvärr så är det 1 mil till bad.
Är ni intresserade så maila mej så får ni bilder.
Mvh Maud.

Sv: Stor stuga/hus sökes!
Siljansnäs Stugby | | 2009-04-20 20:31
Hej !
Vi har många stugor lediga. Totalt finns det 18 stugor (ca 80 bäddar) att hyra hos oss.
Hundar är välkomna ! Mycket barnvänligt område med stora lekytor, minigolf och nära till Siljansnäs Hotell där det finns utomhuspool mm kul !!
Vi är belägna på Björkbergets topp på Siljans västra sida och det är ca 1 km till närmaste bad.
Läs mer om oss på www.siljansnasstugby.se
Vänliga hälsningar
Lotta & Ingemar Yttergren
Siljansnäs Stugby AB
0247-22404, 070-5099670

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar