Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Sommarhus på Västkusten

Sommarhus på Västkusten

Sanna Davidsson | | 2009-03-03 21:40
Är intresserad av att hyra sommarhus på västkusten. Någon av veckorna 30,31,32,33. En eller två veckor. Vi är två vuxna och ett barn på 2,5 år. Hör gärna av er via mail.
Meddelandet har blivit läst av 4006 personer.
Sv: Sommarhus på Västkusten
Kerstin | | 2009-03-18 20:18
Hej!
Jag bor på Vrångö, den sydligaste ön i Göteborgs skärgård. Jag hyr ut vår lillstuga på c:a 20 kvadrat som ligger i vår egen trädgård. Den är fullt modern med duschrum, köksdel, uteplats, Bäddsoffa , tv, micro. Öppen planlösning med loft och 2 sängar. Finns alltså inget eget rum till barnet.
Är ni intresserade så har jag v 32 och 33 lediga.
Hör gärna av er.

Hälsningar
Kerstin
Citerar Sanna Davidsson:
Är intresserad av att hyra sommarhus på västkusten. Någon av veckorna 30,31,32,33. En eller två veckor. Vi är två vuxna och ett barn på 2,5 år. Hör gärna av er via mail.




Sv: Sommarhus på Västkusten
Gert Eriksson | | 2009-03-25 11:33
Vi har en stuga 500 m från havet 1 mil norr om Varberg. Ni kan se den på www.stugbasen.se
sök på fritext fullutrustad stuga
land sverige
region halland
uthyrare privat
Stugan är ledig de veckor du är intresserad av.
Mvh
Gert Eriksson

Sv: Sommarhus på Västkusten
Maria Molin | | 2009-04-05 10:19
Vi har en lägenhet i vår villa, som vi hyr ut i sommar. Två rum med kök, varav ett rum med två våningssängar. Kök, badrum (dusch). 2800:-/vecka
Intresserade? Ring Maria på telefon 0739-334254 eller maila: maria.molin@utb.lysekil.se

Sv: Sommarhus på Västkusten
Amie Stobenius | | 2009-04-07 23:55
Hej!
Jag har ledígt vecka 27,28 och 29. Huset är beläget på Smögen och ni hittar det på stugnet.se eller fritiden.se, sök på Smögen- härliga hasselösund. Mkt barnvänligt och nära till badplatsen.

Sv: Sommarhus på Västkusten
Gunilla Sandahl-Bäwer | | 2009-04-15 21:23
Hus 90 kvm med kamin, 1000 m från stranden, stor tomt med insynsskydd, devis berg, fint läge, 3 mil från Göteborg & Liseberg, Onsala halvön, nära till busshållplats och bad. Fina promenadvägar, passar för hundägare. 5000/vecka ledig v. 27 till 35.
Med vänlig hälsning Gunilla Sandahl-Bäwer

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar