Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Önskar hyra stuga

Önskar hyra stuga

Britt Sköld | | 2009-02-14 03:43
Önskar hyra stuga/sommarställe(Svealand/S.Norrland) i sommar(2009) c:a 2 veckor, gärna återkommande. Max 30 mil från Stockholm.

//Bibbi
070-4886727
Meddelandet har blivit läst av 4061 personer.
Sv: Önskar hyra stuga
Linda | | 2009-02-15 18:47
Hejsan Bibbi

Jag har en stuga till uthyrning i Rätan som ligger i Jämtlands län, Bergs kommun. För vägbeskrivning gå in på www.hitta.se.

Ni har tillgång till egen brygga och egen badplats, ca 100 m ned till vattnet från stugan. Jätte fint fiskevatten. Finns dem vanliga sötvattenfiskarna + Harr, Öring och Sik. Ni har tillgång att låna vindsurfingbräda om ni så önskar.

ni finner våran annons på följande hemsidor: (vill ni se sommarbilder kan jag maila över detta vid önskemål)
www.blocket.se, www.hyrhus.se och stugnet.se.

Vid eventuella frågor och bokningar kontakta mig via mail eller på tel: 073-6851609

MVH
Linda Larsen

Sv: Önskar hyra stuga
Maud | | 2009-02-17 11:03
Hej.
Billigt och bra boende finns i Värmland, 3 mil norr om Filipstad.
Låter det intressant så maila mej.
Mvh Maud.

Sv: Önskar hyra stuga
Nalle | | 2009-02-22 15:42
Hej Bibi!
Jag har ett sommarställe i toppskick på Rådmansö i Norrtälje, cirka 5 km från Kapellskär (Ålandsbåtarna) och exakt 95 km till Stockholm, 20 km till Norrtälje. Busshållplats cirka 150 meter från huset. Husets yta är 56 kvm och är ny renoverat från grund till tak med ett modernt Ikea kök med häll, nytt elegant badrum med tvättmaskin och duschkabin. Varmt och kallt vatten året runt. Planerad tomt om 3 000 kvadratmeter.
skriv några rader till mig
nalle@adman.se
så kan vi talas vid.
MVH
Nalle

Sv: Önskar hyra stuga
Annika | | 2009-03-08 11:44
Hejsan!
Ni erbjuds att hyra en stuga på 5 rum och kök i vacker, lugn, rofylld och trivsam miljö. Huset ligger på en ca 2 000 kvm stor sjötomt och har en fantastiskt sjöutsikt.
På tomten finns två stycken hus, ett stort och ett litet(Friggebod). I det stora huset finns det fyra 4 bäddar och i Friggeboden finns 2 bäddar, totalt 6 st.

Ni har tillgång till en egen roddbåt samt en privat liten brygga med badmöjligheter i sjön Tibon. I omgivningarna kring stugan finns skogsmiljö, härliga promenadstigar/vägar, bär/svampmarker och ett rikt djurliv.

Som utflyktsmål kan nämnas:
-Tivedens Nationalpark som är en av Sveriges vackraste med kristallklara sjöar, djupa sprickor och jättelika flyttblock i fantastiska formationer. I närheten finns även.
-Askersund, en liten pittoresk skärgårdsstad med hamn och idyll vid sjön Vättern .
-Örebro, där finns många platser för naturupplevelser med naturreservat intill Hjälmaren, fågelsjöar och Kilsbergen med skogar, sjöar och skidspår/vandringsleder.
För mer information, besök min hemsida:
http://www.simplesite.com/rumfordig
Kontakt och förfrågan till E post: rumfordig@telia.com
Huset är just nu ledigt från vecka från vecka 33, 2009.
Hälsningar Annika Mesaros
070-364 77 94


Sv: Önskar hyra stuga
Kicki Rouse | | 2009-03-09 11:28
Hejsan,
Vi har en stuga som inte ligger långt ifrån Tivedens Nationalpark.
Ni kan få mer information om den om ni går in på www.stugbo.se och ger sökord bråten, tived eller sajten www.fritiden.se objekt nummer 6552.
Dra er inte för att slå mig en signal om det är något mer ni vill veta.
Med Vänliga Hälsningar Kicki

Sv: Önskar hyra stuga
Daniel | | 2009-08-29 02:15
Hej,
Önskar hyra stuga/hus i Norrland i första hand men även övriga Sverige, för längre tider, då jag vill bo åretrunt..

mvh:Danne
0700748102

Sv: Önskar hyra stuga
Anki | | 2009-12-27 21:13
Önskar hyra en mindre stuga för mig och min son till sommaren, är öppen förförslag! Norrland är intressant men kan tänka mig annat med.
Mvh Anki


Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar