Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Stuga önskas hyra v28 el v29

Stuga önskas hyra v28 el v29

Ann | | 2009-01-24 23:13
Vi önskar hyra en stuga för två vuxna och två barn 4 och 5 år, ev tillkommer några vuxna. så det bör finnas plats för 5-6 personer. Vi vill ha en barnvänlig tomt helst gångavstånd till badstrand. Vi vill helst ha moderna faciliter. dvs dusch och wc samt matlagningsmöjligheter. allergifritt.
Meddelandet har blivit läst av 6433 personer.
Sv: Stuga önskas hyra v28 el v29
Linda | | 2009-01-25 11:37
Hejsan Ann

Jag har en stuga till uthyrning åt er. Finns i Rätan i Jämtlands län.
Men tyvärr kan jag inte lova att det blir allergifritt. Men annars har ni tillgång till egen brygga och egen badstrand. Komplett kök, wc/dusch.

För mer info:
Ring: 073-685 16 09
Mail: stuga.ratan@live.se
Våran annons finns på följande sidor: www.blocket.se, www.stugnet.se och www.hyrhus.se - Sök på Klövsjö, Vemdalen eller Björnriket.

MVH

Linda

Sv: Stuga önskas hyra v28 el v29
Khaled | | 2009-01-25 22:19
Hej Ann!
kanske jag har vad du söker:
Ett fritidshus vinterbonat med närhet till sjön Båven med bad och fiske, underbar skogs/trädgårdstomt och planteringsgård ca. 3000 kvm, i mycket bra skick och trevligt utförande Enplanshus 64 kvm, 3 r o k. Inglasad stor altan, wc med dusch, borrad brunn med kall och varmt vatten.
Fastigheten lockar vidare med rejäl gäststuga och trevlig trädgårdstomt .
Det finns bra kommunikation med buss förbindelse med Flen och Gnesta, huset ligger ca: 3 km fr. Flen och ca 10 mil från Stockholm, som tar en timme till Stockholm C med tåget.
Endast 700 m till en vik av Båven där bad-och båtbrygga finns..
Huset ligger på : Bygdevägen 25, 64291 Flen du kan kolla på eniro hemsidan vad ligger den exkt.
Hälningar / Khaled
0706404676


Sv: Stuga önskas hyra v28 el v29
A Larsson | | 2009-01-31 01:22
Hej!

Jag har en mysig stuga i södra Östergötland. Ligger med utsikt över badsjö och härlig sandstrand, perfekt för barn. Stugan ligger i ett stugområde, med trevliga grannar. Det finns också en lugn camping bredvid stugområdet, så det finns möjligthet att äta på restaurangen eller köpa glass, tidning och godis i kiosken. I närområdet ligger även golfbana, ridklubb och härliga vandringsleder.

Jag har en annons på www.stugknuten.se med annonsnr 4811.

Hör gärna av dig om du har frågor eller är intresserad!

Mvh,

A Larsson
gia33@hotmail.com

Sv: Stuga önskas hyra v28 el v29
Lars-Erik Larsson | | 2009-02-03 16:32
Hej Ann
Vi har ett stort nybyggt hus på landet (260 kvm) som vi har inrett till tre lägenheter på vardera (85 kvm). Varje lägenhet har eget kök och badrum det som är gemensamt är tvättstugan. Huset är beläget mellan Karlskoga och Degerfors på östra sidan om sjön Möckeln. Vill du ha mera information kan du titta på vår hemsida www.brannebacken.se där finns också bilder både extriört och intriört.
Du kan ju även höra av dig, vi har telenr. 0586 100 36 och jag har mobil 070 606 21 17
Ha dä bra
Lars-Erik

Sv: Stuga önskas hyra v28 el v29
Maud | | 2009-02-17 11:09
Hej.
Varför inte Värmland?? Billigt boende i 90 kvm, 2000 meter till stranden och roddbåt, cyklar ingår också i hyran som är 2400 kr för en vecka.
Låter det intressant så maila mej.
Mvh Maud.

Sv: Stuga önskas hyra v28 el v29
Monica | | 2009-03-04 18:17
Hej!
Vi har en stuga mellan Ängelholm och Höganäs med 4 bäddar i stugan och ytterligare 4 bäddar i en 20 kvm gäststuga. Tomten är på 900 kvm, stor gräsmatta med klätterträd, insynsskyddad med gunga och sandlåda. Hela tomten är inhägnad och gatan är mycket lugn lokalgata. Stugan är modernt utrustad med diskmaskin, tvättmaskin, luftvärme, duschar i var stuga och sittplatser för 10-12 personer. Det är ca 500 meter till långgrund sandstrand. Nära till affär. Kiosk och restauranger finns också på gång och cykelavstånd. (Det ingår två cyklar). I kommunerna Ängelholm och Höganäs finns mycket att titta på och göra för alla åldrar. Allergifritt så till vida att vi inte tillåter husdjur i stugan och inte röker.

Är ni intresserade så hör av er på mail.

Mvh

Monica Brantmark

Sv: Stuga önskas hyra v28 el v29
Kicki Rouse | | 2009-03-09 11:43
Hejsan,
Vi har en stuga nära Tivedens Nationalpark som är ledig v29.
Ni kan gå in på www.stugbo.se och ge sökord bråten, tived eller sajten www.fritiden.se objektnummer 6552.
Om det är något mer ni veta så kan ni slå mig en signal.
Med Vänliga Hälsningar Kicki

Sv: Stuga önskas hyra v28 el v29
Gunilla Sandahl-Bäwer | | 2009-04-15 21:34
Hus 90 kvm med kamin, 1000 m från stranden, stor tomt med insynsskydd, devis berg, fint läge, 3 mil från Göteborg & Liseberg, Onsala halvön, nära till busshållplats och bad. Fina promenadvägar, passar för hundägare. 5000/vecka f.n. ledig v. 26 till 35.
Med vänlig hälsning Gunilla Sandahl-Bäwer

Sv: Stuga önskas hyra v28 el v29
Frank Sandmark | | 2009-05-28 00:55
Hej titta på Gösholmen och se om det är interesant. http://www.stugknuten.com/stuga.asp?stugid=8206

http://www.stugknuten.com/stuga.asp?stugid=8206
MVH
Frank

Sv: Stuga önskas hyra v28 el v29
Linda | | 2009-06-30 10:35
http://www.fritiden.se/objekt-uthyres/3354

Hej stugan är ledig vecka 29 och vecka 30, nås lättast på mobilen 0708198010 om detta låter intressant!

MVH Linda

Navigera: 1 2

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar