Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Sommarhus mars-okt el Juni-okt

Sommarhus mars-okt el Juni-okt

Leif Erixell | | 2009-01-08 17:06
Hej,

Vi är en familj om 3 personer. Söker ett boende vid sjö/hav som kan nås med bil inte alltför långt från norra Stockholm/norrort. Fast anställning. Rökfria + liten rar och oförarglig "allergihund" "Isabella" som inte hårar. Max 10.000/månad.
Alternativ 1:
Period: 15/3-20/10-09.
Alternativ 2:
Period: 20/6-20/10-09.
Meddelandet har blivit läst av 3287 personer.
Sv: Sommarhus mars-okt
Barbro Rasmussen | | 2009-01-10 12:05
se fritiden.se-annex 1
om ni måste ha samma standard som i stan är detta inget för er- men jag vill ändå berätta lite om ett av mina hus

ligger för sej själv på ett litet berg- innehåller 1 stort rum m pentry-kallt o varmt vatten- utemöbler
utedass/mulltoa i närbelägen lagård- utanför toan finns dusch med rinnande kallt vatten hela sommaren-
köksutrustning är:kylskåp-2 el.plattor ,porslin etc el ingår
parkering alldeles vid huset-
möjlighet att bada bastu i stora husets källare eller i ägarens bastu
se hemsida:hem.passagern.se/barbror
ring gärna för mer info 037093087

Sv: Sommarhus mars-okt el Juni
Leif Erixell | | 2009-01-13 09:20
Hej,

Det låter som en toppenställe! Tyvärr är det lite för långt från Stockholm för oss.
Vi vill lite närmare kusten också om möjligt. Men tack ändå.

Mvh

Leif E

Sv: Sommarhus mars-okt el Juni-okt
Linda | | 2009-01-22 16:13
Hejsan
Jag har en stuga för uthyrning. Ligger i Jämtlands län. Annonsen ligger på: www.blocket.se, www.hyrhus.se och www.stugnet.se - där ni även kan se bilder på stugan. Kostar 3000 kr/vecka, upp till 6 bäddar. För vägbeskrivning, gå in på www.hitta.se, klicka på vägbeskrivning, fyll i var ni åker ifrån och TILL: Rätan, Sandnäsvägen 10. Närmsta stora väg: E45

Mvh
Linda 073-6851609

Sv: Sommarhus mars-okt el Juni-okt
Khaled | | 2009-01-25 22:23
Hej!
kanske jag har vad du söker men det ligger 100 km söder om Stockholm.
Ett fritidshus vinterbonat med närhet till sjön Båven med bad och fiske, underbar skogs/trädgårdstomt och planteringsgård ca. 3000 kvm, i mycket bra skick och trevligt utförande Enplanshus 64 kvm, 3 r o k. Inglasad stor altan, wc med dusch, borrad brunn med kall och varmt vatten.
Fastigheten lockar vidare med rejäl gäststuga och trevlig trädgårdstomt .
Det finns bra kommunikation med buss förbindelse med Flen och Gnesta, huset ligger ca: 3 km fr. Flen och ca 10 mil från Stockholm, som tar en timme till Stockholm C med tåget.
Endast 700 m till en vik av Båven där bad-och båtbrygga finns..
Huset ligger på : Bygdevägen 25, 64291 Flen du kan kolla på eniro hemsidan vad ligger den exkt.


Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar