Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga uthyres > Fritidshus uthyres arsvis

Fritidshus uthyres arsvis

Lotta Bartosch | | 2008-12-19 15:20
"Det gula huset" ligger i omradet Danvik i skärgardsstaden Oxelösund, ca 300 meter från havet uppe pa en bergssluttning. Det är en stuga på ca 40 m2 + en gäststuga som är ca 12 m2 stor (Bädsoffa för 2 Personer).

Huset ligger mitt emellan sommarhus omradet och aretrunt bostäder (villor). Vilket bara är positivt för det är lättare att ta sig till huset även vintertid. Det finns 4 bäddar i huset (Dubbelsäng + Bäddsoffa) och även spjälsäng om önskas, kylskåp och spis. En stor öppen spis pryder vardagsrummet. Stugan har kyl, frys, micro, radio, grill, cyckel, gummibat, familjespel, hängmatta mm. Stor tomt (ca 2000 m2), ett underbart soldäck pa stolpar (ca 40 m2) och altan med tak (ca 20 m2). Frystoalett och duschrum. El och värme aret om. Sommarvatten April- November. Det är Cyckelväg till affär ca 3 km, till Oxelösunds centrum är det 6 km. Det finns ett färjeläge med restaurang som på helger har trubadurer. Vid femöre finns en populär fiskrestaurang. Närheten till Nyköping, Trosa och Stockholm eller Norrköping är trevlig och praktisk för utflykter eller pendlande. Busshallplatsen till centrum, Nyköping och Skavsta nas pa ca 5-10 minuters promenad.

Du finner bostadsområdet Danvik i den blomstrande skärgårdsstaden Oxelösund. Området ligger precis vid Östersjöns kant, och erbjuder närhet till både natur och småbåtshamn. Cykelvägarna i området är välplanerade och du når idrottsanläggning, mataffär och nöjesliv inom bara ett par minuter.

Vi bor i Tyskland och hinner inte med att njuta av huset och erbjuder möjligheten till nagon annan. Hör av er för mer information, ett personligt samtal och bilder.
Meddelandet har blivit läst av 5242 personer.
Sv: Fritidshus uthyres arsvis
Linda Sundberg | | 2008-12-21 20:09
Hej Lotta.
Linda heter jag och bor med min sambo Peter och min son Erik i Bandhagen i Stockholm. Vi söker ett mysigt litet ställe att tillbringa ledig tid på.
Vad kostar ert lilla ställe att hyra?

Mvh

Linda

Sv: Fritidshus uthyres arsvis
Erica och Pär Ek | | 2009-02-16 14:51
Hej!
Jag undrar om du fått din stuga uthyrd annars är jag min man och vår lilla bebis intresserad av att hyra det.

Med vänlig hälsning
Erica Ek

Sv: Fritidshus uthyres arsvis
johan aspgren | | 2009-03-16 18:55
Hej! Vi är en familj som undrar om stugan fortfarande är ledig?
Hälsningar Johan

Sv: Fritidshus uthyres arsvis
Lotta Bartosch | | 2009-03-16 19:21
Hej, tack för ert intresse. stugan är redan uthyrd. lycka till med att hitta ett annat drömställe. mvh, Lotta

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar