Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Långtidshyra sthlm skärg

Långtidshyra sthlm skärg

Helena Anderhag | | 2008-08-14 23:26
Hej!
Vi är en liten familj (två vuxna och en liten tjej på 3 år) som önskar långtidshyra (åretrunt) en stuga i Stockholms skärgård. Vi har seglat i ett antal år i skärgården med vår lilla neptunkryssare, men nu börjar hon bli för liten samt att vi vill känna lite fast mark under fötterna. Vi har inga större krav på bekvämligheter än el och tillgång till vatten. Vi är lite fixiga av oss och kan utföra smärre renoveringar. Glada hälsningar!
Meddelandet har blivit läst av 3715 personer.
Sv: Långtidshyra sthlm skärg
Kajsa | | 2008-10-03 09:50
Hej,

vi har en vastkusstuga på ca 50 kvm 3 rum vara ett stort allrum, pentry/kök, dusch och toalett.
Stugan finn på Ingarö och ligger ca 200 meter från hav, 200 meter från buss och 500 meter från skog och nationalpark. Eventuellt kan båtplats ordnas.
Stugan ligger granne med oss och vi har själva en 3-åring.
Hör gärna av Er om ni är intresserade
Franco Terzi 0739851501
Kajsa Kusoffsky 0708847393


Sv: Långtidshyra sthlm skärg
Helena | | 2008-10-03 09:58
Hej, jag svarade på Francos mail, men det har kanske inte kommit fram på den vägen, så eftersom jag fick detta mail också så svarar jag på det :)

Det låter underbart, speciellt med lekkamrat till vår lilla dotter :) Vad är det för pris och har ni bilder att kika på?

Glada hälsningar
Helena

Sv: Långtidshyra sthlm skärg
Per Sjögren | | 2008-11-16 15:06
Hej Helena,

En stuga på 42 kvm på Furusund med viss havsutsikt och altan med kvällssol har blivit tillgängligt för långtidsuthyrning from 2009. Kokvrå med kyl/frys, sallskapsrum med öppen spis, två sovrum, utedass och tillgång till vatten vid närbelägen huvudbyggnad.
Tillgång till båtplats kan diskuteras

Hör av er om ni vill veta mer
/Per
0733 755929

Sv: Långtidshyra sthlm skärg
Nils Hellsing | | 2008-12-27 20:29
Har hus med åretrunrtstandard gräsö nära till bad träeka ingår + ev cyklar.

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar