Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Stuga i Norje, Blekinge

Stuga i Norje, Blekinge

Roger | | 2006-03-14 15:43
Önskar hyra en stuga nära Norje eller nära gångavstånd till Swedenrocks festivalsområde...
Från 7-11 juni -06.
Vi är 6 st som behöver sovplats!!

Meddelandet har blivit läst av 9104 personer.
Sv: Stuga i Norje, Blekinge
Thomas | | 2007-11-15 20:31
Hej!
Vi är ett gäng på 10-12 personer som ska ner till SRF 2008 vi undrar därför om det finns nån ledig stuga att hyra under v.23 hela veckan sön-sön?
Och det ska vara ett lättsamt gångavstånd så man kan gå fram och tillbaka till stugan under dagens lopp.
Vore tacksam för svar

Thomas N

Sv: Stuga i Norje, Blekinge
Roger | | 2007-12-20 22:15
Hej

Söker boende för en person under Swedenrock Festival
Enkelt rum

08 632 08 01


Sv: Stuga i Norje, Blekinge
Birgitta | | 2008-01-30 12:43
Hej!

Söker boende under festivalen, 5-8 juni 2008, för tre personer, gångavstånd till festivalområdet.



Sv: Stuga i Norje, Blekinge
Jan | | 2008-11-28 21:17
Hej jag och min hustru Katarina, rökfria skötsamma, 46 resp 49 år, läkare respektive sköterska, från Örnsköldsvik skulle vilja bo bekvämare än i husvagnen på Norje Boke Camping. Kan ni erbjuda boende inom gångavstånd från festivalen så är vi intresserade. Finns många platser har vi fler välsituerade mogna yrkesverksamma akademiker vänner som vill följa med och uppleva denna stora kulturhändelse samt bo civiliserat.


Sv: Stuga i Norje, Blekinge
Eli | | 2008-12-10 19:51
Hej!
Jag skulle vilja hyra en liten stuga, eller ett rum i Norje under Sweden Rock festival. Jag kommer att resa ensam och är en skötsam person.
Maila gärna ett svar.
/eli

Sv: Stuga i Norje, Blekinge
Anne | | 2008-12-28 15:55
Hej! Söker boende till Sweden Rock festival 2009. Vi (3-4 st) har fyra dagars biljetter och söker enkelt och billigt boende, dock inte stökig camping. Önskemål: tillgång till toalett (utedass ok) samt gång avstånd till festivalen. Gäller datum: 3-7 juni 2009.

Navigera: 1 2

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar