Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Stuga vid Västkusten

Stuga vid Västkusten

Anette Hertz | | 2006-03-12 20:33
Vi är tre systrar med barn som gärna vill tillbringa en vecka, juli, tillsammans vid havet. Totalt tre vuxna och 6 barn.
Meddelandet har blivit läst av 5981 personer.
Sv: Stuga vid Västkusten
Anna-Karin Lewerin | | 2006-03-12 21:02
Hej Anette.
Vi erbjuder er vår tio bädds lägenhet/stuga på vår gård strax utanför Skärhamn-Tjörn-Västkusten.
Gården ligger ett stenkast från havet, 5 min gång, 20 min gång till badplats. Boendet är i 2 plan och är ca 100 kvm 3 sovrum + 1 sovalkov, stort kök, gillestuga, badrum med dusch och badkar. Stor altan och en egen trädgårdsdel med trädgårdsmöbler. Vi själva tycker att det är perfekt för barnfamiljer att komma hit.
Nära till aktiviteter men ändå lugnt och stilla.
Vi har ledigt vecka 29 och 30 i Juli.
6000:-/vecka
Välkomna
Anna-Karin och Mikael


Sv: Stuga vid Västkusten
Mariette Johansson | | 2006-04-26 16:36
Hej !
Vi är en familj i Kungshamn som hyr ut vårat 1 1/2 planshus på sommaren. Vi har 7+1 bäddar och huset ligger nära våran populära badplats i Kungshamn. Vi har ledigt veckorna 27 och 28. Är du intresserad så hör av dig till oss för mer information.

Mvh Mariette och Marcus

Tele 0523-70932 eller 0731417344
Pris 6000:- per vecka

Sv: Stuga vid Västkusten
Johan Brantmark | | 2006-05-17 17:20
Hej,

Jag har en tomt med två stugor med vardera 4 sängplatser i varje stuga. Det är en "huvudstuga" och en gäststuga. Båda med kompletta badrum och kokmöjligheter. Huvudstugan är fullt utrustad med diskmaskin, tvättmaskin mm. 5 min promenad till Långgrund sandstrand. Stugan ligger i NV Skåne, i Farhult som ligger vid Skälderviken, väster om Ängelholm, strax öster om Jonsstorp.

Är du intresserad av en vecka i Juli, så hör av dig till mig på tel. 070-6011667

mvh

Johan Brantmark

Sv: Stuga vid Västkusten
Linda Limberg | | 2008-01-19 12:37
Hej
Vi är 2 familjer som söker stuga på västkusten. Den ena familjen är 2 vuxna och 2 barn. Den andra är 2 vuxna. Vill gärna ha varsin stuga i närheten av varandra!

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar