Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga uthyres > Unikt Norröra-Saltkråkan

Unikt Norröra-Saltkråkan

Margareta Strömsäter | | 2008-05-08 21:28
Vi kan inte utnyttja vår pärla på charmiga Norröra där Saltkråkan var inspelad så vi söker en familj som vill hyra för sommaren. Mycket välhållet skärgårdssekelskifteshus med två alt. tre sovrum, kammare, stor hall samt välutrustat kök med varmt och kallt vatten. Stor tomt. Nära till ångbåtsbryggan och bad. Perfekt för barnfamiljer. Båtplats på Norröra och Furusund samt parkeringsplats i Furusund kan eventuellt hyras ut separat.

Uthyres perioden Juni-Oktober. Pris 50.000kr.

Telefon +41796937049
Meddelandet har blivit läst av 6659 personer.
Sv: Unikt Norröra-Saltkråkan
Elisabeth Gustafsson | | 2008-07-03 21:58
Hej! Jag är intresserad av att hyra huset under tre nätter någon gång i juli eller början på augusti. Finns det möjlighet att göra detta?
Mvh, Elisabeth Gustafsson
Häverödal
0175-23452

Sv: Unikt Norröra-Saltkråkan
Marianne Flynner | | 2009-11-08 11:08
Hej,

Vi är en Enskede-familj (två barn tio och sexton år) som drömmer om att tillbringa en vinterhelg på Norröra för att prova på skärgårdslivet. Hyr du ut ditt hus fredag-söndag i slutet av november/början av december?

Hälsningar/Marianne Flynner tel 08-556 221 90, 076-12 20 528

Sv: Unikt Norröra-Saltkråkan
Märta Gagnerud | | 2010-03-18 14:18
Hej!

Jag undrar om ni hyr ut ert hus på Norröra veckovis? Vi är intresserade av att hyra en vecka i sommar 2010. Vi är en skötsam familj från Sollentuna med tre barn, Karin 11, Olle 8 och August 5 år.

Mvh

Märta Gagnerud

Sv: Unikt Norröra-Saltkråkan
Margareta Lundberg | | 2010-06-04 07:58
Hej,
vi är tre familjer som skulle vilja spendera ett par dagar på Norröra i slutet av sommaren och letar nu boende. Undrar om det går att hyra ert hus för kortare tid?
Mitt mobilnr är 0708-343580

Hälsningar
Margareta

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar