Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Hyra året runt ?

Hyra året runt ?

Hanna Elmquist | | 2008-04-30 21:07
Hej.
Jag och min sambo söker efter en liten stuga eller någon form av fritidsboende som går att hyra året runt, alltså inte bara veckovis under semestertider.

Det bör ej ligga mer än 2.5 timmar från sthlm, får gärna kräva lite "pyssel" men inte vara fallfärdigt. Vi är öppna för förslag - kanske har någon en liten stuga på sin gård eller mark, eller vill hyra ut till samma, pålitliga människor under olika perioder på året? Hör av er till oss. Vi är lugna, skötsamma och trevliga människor, båda i 30-års åldern.

Vänligen,
Hanna Elmquist och Björn Jansson
Meddelandet har blivit läst av 4117 personer.
Sv: Hyra året runt ?
Sebastian Lidegran | | 2008-05-16 19:31
Hej. Jag har ett hus som inte är riktigt färdigt som jag kan hyra ut årsvis till bra pris. Det ligger i södra östergötland ca 2,5 tim från södra stockholm. Hör av er så får ni detaljerna.

Sv: Hyra året runt ?
Göran Niegemann | | 2008-05-27 22:19
Har en stuga i Nacka Saltsjö-Boo nära Vikingsill 250m till Saltsjön för uthyrning årsvis.

Sv: Hyra året runt ?
ulrika pettersson | | 2008-05-30 08:35
Har en stuga i Södermanland på liten gård m hästar fjällko m.m Stugan är nyrenoverad och har egen trädgård. Belägen mellan Katrineholm o Nyköping (3 mil åt varje håll). 2,5 km till bad, affär, restaurang. Avskilt från grannar förutom gården i sig. Hör gärna av dig om det verkar intressant

//Ulrika Pettersson 070-2500109

Sv: Hyra året runt ?
Lotta Bartosch | | 2008-11-12 11:26
Hej!
Jag har en sommarstuga i Oxelösund (ca. 350m till vattnet) med sommarvatten men med värme aret runt. Jag bor i Tyskland och vill hyra ut arsvis.
De tar ca. 1 timma att aka till Stockholm.

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar