Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Stuga i Skåne nära hav

Stuga i Skåne nära hav

Lena Johansson | | 2008-04-15 14:16
Snälla kan någon hjälpa oss! Jag och min familj, sambo och 2 barn önskar hyra en stuga nära havet längs Skånes underbara stränder. Trodde att semestern var fixad när stugan helt plötsligt var dubbelbokad, är därför lite desperat nu. Planen var att vi skulle vara på Skånes östra eller södra kust men är idag öppen för alla förslag. Vi vill hyra någon vecka mellan 28-32.

Tacksam för alla förslag!

Mvh Lena

Meddelandet har blivit läst av 4055 personer.
Sv: Stuga i Skåne nära hav
Chrickan Svensson | | 2008-04-24 18:54
Hej
Hyr ut lägenhet som ligger i vår villa. 5 bäddar. Tillgång till stor tomt. Vi bor i Mölle. Vill du ha mer info kontakta mig; chrickan0330@hotmail.com
pris 5000kr/vecka

Sv: Stuga i Skåne nära hav
Anna-Lena Modig | | 2008-04-25 13:55
HEJ!
Har en stuga i Åhus, ca 150 m från stranden. Den är ledig v 32. För mer info kontakta mig.


Sv: Stuga i Skåne nära hav
Marie-Charlotte Leire | | 2008-04-27 21:10
Hej!

Jag har en sommarstuga i Strandbaden, norr om Höganäs i Kullabygden (nordvästra Skåne) som är ledig veckorna 27 och 28. Den har fem vuxenbäddar och en juniorsäng, fördelade på ett "master bedroom" med två sängar, ett mindre sovrum med en vuxensäng och en juniorsäng, och så ett gästrum i annexet med två sängar. Ett vardagsrum med braskamin, ett kök och ett badrum finns också. Tomten är ca 800 kvm. Vi sköter gräsklippningen (för vi bor själva alldeles i närheten).
Den är modernt utrustad med diskmaskin, tvättmaskin, kyl och frys, TV, radio, DVD, micro, osv
Tomten är insynsskyddad och lugn. Det är bara ett par hundra meter till stranden (badrocksavstånd).
Hyran är under högsäsong 5000 kr i veckan, under lågsäsong 4500 kr i veckan.
Ring om Du är intresserad! Mitt telefonnummer är 042-34 40 30. Med vänlig hälsning Marie-Charlotte Leire

Sv: Stuga i Skåne nära hav
Niklas Anderberg | | 2008-05-06 21:33
Hej vi har ett sommarhus i Simremarken 1mil öster om Trelleborg. 100m ifrån en härlig badstrand. åretruntbonad med allt ni behöver. 76m2, fyra bäddar, nytt kök och badrum. ledigt ännu så längre fr.o.m v.30 och framåt. Ej rökning, ej husdjur. 5600kr/vecka.
Intresserade så hör av er!

Mvh
Niklas

Sv: Stuga i Skåne nära hav
Camilla Mellnert | | 2008-05-08 22:44
Hej Lena. Fortfarande sökande efter sommarboende? Sommarhus uthyres v.28. på Österlen.
Ring gärna. 040-332658 dagtid.
MVH Camilla

Sv: Stuga i Skåne nära hav
Gitte Lindskog | | 2008-06-13 11:22
Hejsan , vi har ledigt i vår gårdsbostad på Österlen v 30 och framåt. Du hittar mer info på nedanstående länk och fler bilder finns att skicka. Välkommen med fler frågor eller bokning, vänliga hälsningar Gitte Lindskog och hennes töser.
http://www.stugnet.se/objekt.asp?id=2378


Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar