Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga uthyres > Stuga vid sjö i norra Skåne

Stuga vid sjö i norra Skåne

Bitte Borgstedt | | 2008-03-23 00:09
Stuga med 4 sängplatser. Öppet kök med kyl, frys, micro, tre sovrum, ett vardagsrum och badrum med dusch och mulltoa. 3000 kvadratmeter stor skogstomt och 100 meter ner till Tydingesjön där det finns tillgång till roddbåt. Ledig från midsommar. Kan hyras hela sommaren (pris kan diskuteras) eller veckovis 2300 kr + el. Bilder finns om någon är intresserad.
Meddelandet har blivit läst av 5405 personer.
Sv: Stuga vid sjö i norra Skåne
joachim klingspor | | 2008-04-04 18:19
Hej!

Jag letar efter en stuga att hyra året runt. Vi är en familj om 5 med bra fast ekonomi och är skötsamma, rökfria mm.
Vi har relativt stora barn 8,12 och 13 år. Om du är intresserad kontakta gärna mig.

mvh Joachim Klingspor 046-2403154

Sv: Stuga vid sjö i norra Skåne
Eugenia Brescaru | | 2009-07-17 17:49
Hej!
Är stugan ledig veckan 31? Vi är två familjer (4 stycken) och är intresserade av att hyra stugan under den veckan, om det är möjligt. Tack!
Hälsningar,
Eugenia Brescaru

Sv: Stuga vid sjö i norra Skåne
Bitte | | 2009-07-18 12:26
Ja, stugan är ledig den veckan! Vi kan ta emot er där den 26/7 efter lunch och ni kan hyra den t.o.m söndagen därpå.
Hälsningar Bitte Borgstedt
Är ni intresserade kan vi diskutera mera!

Sv: Stuga vid sjö i norra Skåne
Eugenia Brescaru | | 2009-07-20 23:33
Hej!
Och tack för svaret!
Får vi se bilder på stugan? (Vi letar efter en lungt plats där man kan läsa och fiska) . Lite detaljer angående omgivningen och priset kan också vara bra. Tackar!
Hälsningar!


Sv: Stuga vid sjö i norra Skåne
Bitte | | 2009-07-21 13:06
hej igen!
Jag vet inte hur jag lägger in bilder här, så jag är tacksam om jag kan få en e-mail adress direkt til dej. Jag har försökt skriva på den adress som du skrivit på här, men jag får tillbaka mailet trots försök från olika adresser, med meddelandet att den inte inte går att nå. Priset är det som står däruppe + 100 kr för el. Stugan ligger i ett mindre skogsområde med närmsta samhälle som är Hästveda 6 km bort. Tydingesjön ligger rakt ner från stugan och vi brukar bada där, men det finns bättre badplatser på andra sidor av sjön. I området finns ca 8 fritidshus, vilka numera är mer eller mindre permanent boende. Man ser några stugor från tomten, men när man sitter utanför stugan finns det ingen insyn. Man ser glimtar av sjön mellan träden. Vill ni ha lugn och ro är det en perfekt plats, ni hör bara lövens brus och fågelsång. Blir det dåligt väder kan ni sitta vid den öppna brasan där inne. Stugan är helrenoverad på insidan under de senaste 7 åren och en del lister återstår att sätta på plats. Så stugan är ljus och fräsch. Tyvärr går det inte att använda TV:n där, eftersom vi inte skaffat digitalbox. Vill ni veta mer så ring gärna på nr. 0706 224822
MVH Bitte

Sv: Stuga vid sjö i norra Skån
Sanna | | 2010-06-09 20:28
Hej Britt. Vi är två par som vill hyra en stuga över midsommar Helgen .
Din faller oss i smaken. Finns det närliggande grannar ?? Är den ledig så fall är vi jätte inttesseade.
MVH Sanna

Sv: Stuga vid sjö i norra Skån
Sanna | | 2010-06-09 20:31
Jag har även en liten vovve. Är din Stuga hundtillåten?
Sanna

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar