Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Stor stuga (hundtillåten)

Stor stuga (hundtillåten)

Maria Eliasson | | 2008-02-12 20:36
Vi är två familjer som önskar hyra _en_ stuga under en vecka i sommar.
Med oss följer våra hundar (2 stycken). Vårt önskemål är att det inte är allt för många timmar med bil från göteborg (låt oss säga max 4-5), ligger i närheten av bad (helst kunna ta sig dit utan bil - och gärna med kanotuthyrning) och skog.

Av själva stugan önskar vi dusch/wc och ordentligt utrustat kök så man kan laga mat och sängplatser för 8 personer (ingen av dessa bör vara i form av soffa/liknande extrasägar).

Tackar på förhand för de tips jag eventuellt får, jag vet att vi har lite knepiga krav att tillgodose.
Meddelandet har blivit läst av 3669 personer.
Sv: Stor stuga (hundtillåten)
Bertel | | 2008-02-12 20:53
Hejsan

Gå titta på vor hemsidan www.sverigehytten.com

40 meter til Søen och kanot /boat uthyring

Frågan hur store er Hundarne

mvh Bertel

Sv: Stor stuga (hundtillåten)
Maria Eliasson | | 2008-02-12 22:21
Citerar Bertel:
Frågan hur store er Hundarne

mvh Bertel


Tack för svar!
Båda är av ganska storvuxna raser, men ena är valp/unghund.



Sv: Stor stuga (hundtillåten)
Åsa | | 2008-02-17 20:42
Titta in på http://www.stugnet.se/objekt.asp?id=2009

Dock är det 3 platser som får bli extrabäddar. Finns en bäddsoffa för två (helst barn) och en bäddfåtölj (riktigt skön) sedan är det vikelsoffa för två också förutom de 5 ordinarie sängar som finns.
Hör av er vid intresse så förklarar vi mer.

Citerar Maria Eliasson:
Vi är två familjer som önskar hyra _en_ stuga under en vecka i sommar.
Med oss följer våra hundar (2 stycken). Vårt önskemål är att det inte är allt för många timmar med bil från göteborg (låt oss säga max 4-5), ligger i närheten av bad (helst kunna ta sig dit utan bil - och gärna med kanotuthyrning) och skog.

Av själva stugan önskar vi dusch/wc och ordentligt utrustat kök så man kan laga mat och sängplatser för 8 personer (ingen av dessa bör vara i form av soffa/liknande extrasägar).

Tackar på förhand för de tips jag eventuellt får, jag vet att vi har lite knepiga krav att tillgodose.




Sv: Stor stuga (hundtillåten)
Mikael Andersson | | 2008-03-26 22:49
Om ni inte har funnit nåt än så har jag mitt hus till uthyrning. 8 bäddar riktiga sängar.
v 26, 29, 30 och 32 är lediga.
Hundar tillåtna, 1 km till bad, båt finns mot en extra kostnad. Finns även kanotuthyrning i närheten.
Kolla på denna annonsen:
http://www.blocket.se/vi/15209444.htm?ca=15_s

Sv: Stor stuga (hundtillåten)
Gustaf | | 2008-05-14 21:00
Hej!

Jag är Västerås Sjöscoutkårs stugfogde, vi har en charmig stuga på Ridön i mälaren som jag tror skulle passa er. Det finns dock ingen wc, men fina dass på gården, vi har ingen dusch ännu, men planer finns på att ordna det, annars har ni hela mälaren att bada i=) Stugan ligger otroligt vackert belägen och finns som sagt på Ridön som är en av Västerås skärgårds största öar, trots detta finns endast ett fåtal hus. I stugan finns 8 riktiga bäddar med sköna madrasser, en säng är utdragbar till dubbel samt att det finns en tältsäng också (alltså 8+2 bäddar). På ön finns ingen biltrafik vilket gör sitt för lugnet. Nära till flera olika bad runt om på ön. I den hamn som tillhör VäsSjö ligger två kanoter som får användas gratis, tag endast med flytväst. Mycket spännande historia och natur att upptäcka, fina promenadvägar och djupa skogar. Mer info om ön finns på www.rido.se

Annons för stugan finns på denna länk http://www.blocket.se/vi/15638405.htm?ca=9_s&last=1
Fullständig annons finns på även på vår hemsida, www.vassjo.se

Färjor går till ön dagligen både från Västerås hamn samt Torshälla/Sundbyholm, parkering finns vid färjkajen. Från kajen är det sedan ca 10 min promenad in till centrum om man vill in på något äventyr eller för att handla mat.

Stugan är ännu ledig alla veckor förutom v.26 halva v.30 samt v.31

Glada hälsningar/Stugfogden Gustaf, Västerås Sjöscoutkår



Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar