Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Hela sommaren, Sthlm skärgård!

Hela sommaren, Sthlm skärgård!

Fredrik Sperling | | 2008-02-11 09:58
Hej!
Vi arbetar som TV-korrespondenter i Sydafrika, och vill nu tillbringa den härliga svenska sommaren i Stockholms skärgård! Vi har också en liten son. Vi vill hyra juni-augusti 2008, ev bara juli-augusti, det som passar er bäst. Vi kan betala max 10.000:-/mån.
Mejla gärna; fredrik.sperling@svt.se, eller ring: 0027-83-2960514 Fredrik Sperling.
Meddelandet har blivit läst av 6549 personer.
Sv: Hela sommaren, Sthlm skärgård!
Catharina Dahnsjö | | 2008-02-12 19:02
Hej
Jag har en alldeles nybyggd stuga på 100 kvm belägen på en stor tomt, högt på en bergsknalle i stugområdet Hästängsudd, halvvägs mellan Vaxholm och Åkersberga, nära Svinninge Marina.
Här finns 7 sängplatser i 4 sovrum samt ett stort vardagsrum och kök. Stor Altan med utegrill och utsikt mot havet. Alla bekvämligheter finns också såsom WC, dusch, tvättmaskin och diskmaskin. Det är 300 m till hav och badstrand. 800 m till liten mataffär och ca 10 km till Arninge . Österåkercentrums golfbana finns också ca 8 km härifrån. Busshållplats med förbindelse till Vaxholmsbussen finns 400 m från huset.
Begärt pris per månad 10.000.
Jag bor här på vintern och flyttar till mitt sommarhus i maj så det är ledigt den önskade perioden.
Med vänliga hälsningar
Catharina Dahnsjö

Sv: Hela sommaren, Sthlm skärgård!
anita noren | | 2008-02-18 15:26

Hejsan

Jag har en stuga på Möja i Stockholms skärgård. Bra båtförbindelse och det finns även sjötaxi att tillgå. Huset har 2 sovrum med 2 bäddar i varje, kök med kyl och bänkspis med ugn , en stor glasveranda med sjöutsikt över Södermöjafjärden som användes som vardagsrum. Nybyggd altan finnes.

Egen båtplats finns att tillgå. Bryggan ligger i närheten av huset.

Huset har ej indraget vatten men ca 15 m från huset finns en diamantborrad brunn med mycket fint vatten. Utetoa finns. Hyran för hela sommaren är 18.000 kr. I hyran ingår sophämtning och helförsäkring. El ingår ej i hyran.

Med vänliga hälsningar

Anita Noren

Sv: Hela sommaren, Sthlm skärgård!
anita noren | | 2008-03-15 17:06

Hejsan!

Jag har en stuga på Södermöja i Stockholms skärgård. Bra båtförbindelse med Waxholmsbolaget och även båttaxi finns att tillgå. Huset har 1 sovrum med 2 bäddar, vardagrum med bäddbar soffa (2 bäddar) TV finnes. Stort kök med kyl o frys, elspis och även vedeldad panna med spisplattor. En stor veranda med utsikt över Södermöjafjärden. Skafferi , 2 stora inbyggda garderober och Mulltoa.
Huset är möblerat

Egen båtplats finns att tillgå. Bryggan ligger ca 50 m från huset.

Huset har indraget kallt och varmt vatten, diamantborrad brunn med mycket fint vatten.

Huset uthyres fr o m den 1 juni - 31 sept. Hyran för hela sommaren är 25.000 kr. I hyran ingår sophämtning och helförsäkring. El ingår ej i hyran.

Med vänlig hälsning

Anita Noren

Hyra hus hela sommaren
Camilla | | 2011-08-09 21:44
Hej!

Är intresserad av att hyra ett litet sjönära hus i Stockholm skärgård hela nästa sommar. Behöver inte vara stort och inte heller modernt.

Hälsningar
Camilla

Sv: Hela sommaren, Sthlm skärgård!
Jan Sundewall | | 2012-01-01 19:22
Hej,
Undrar om det finns ngn stuga att hyra över sommaren maj-aug ?? Och vad priset är?

mvh/Janne


Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar