Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Hela sommaren, Sthlm skärgård!

Hela sommaren, Sthlm skärgård!

Fredrik Sperling | | 2008-02-11 09:58
Hej!
Vi arbetar som TV-korrespondenter i Sydafrika, och vill nu tillbringa den härliga svenska sommaren i Stockholms skärgård! Vi har också en liten son. Vi vill hyra juni-augusti 2008, ev bara juli-augusti, det som passar er bäst. Vi kan betala max 10.000:-/mån.
Mejla gärna; fredrik.sperling@svt.se, eller ring: 0027-83-2960514 Fredrik Sperling.
Meddelandet har blivit läst av 6549 personer.
Sv: Hela sommaren, Sthlm skärgård!
Catharina Dahnsjö | | 2008-02-12 19:02
Hej
Jag har en alldeles nybyggd stuga på 100 kvm belägen på en stor tomt, högt på en bergsknalle i stugområdet Hästängsudd, halvvägs mellan Vaxholm och Åkersberga, nära Svinninge Marina.
Här finns 7 sängplatser i 4 sovrum samt ett stort vardagsrum och kök. Stor Altan med utegrill och utsikt mot havet. Alla bekvämligheter finns också såsom WC, dusch, tvättmaskin och diskmaskin. Det är 300 m till hav och badstrand. 800 m till liten mataffär och ca 10 km till Arninge . Österåkercentrums golfbana finns också ca 8 km härifrån. Busshållplats med förbindelse till Vaxholmsbussen finns 400 m från huset.
Begärt pris per månad 10.000.
Jag bor här på vintern och flyttar till mitt sommarhus i maj så det är ledigt den önskade perioden.
Med vänliga hälsningar
Catharina Dahnsjö

Sv: Hela sommaren, Sthlm skärgård!
anita noren | | 2008-02-18 15:26

Hejsan

Jag har en stuga på Möja i Stockholms skärgård. Bra båtförbindelse och det finns även sjötaxi att tillgå. Huset har 2 sovrum med 2 bäddar i varje, kök med kyl och bänkspis med ugn , en stor glasveranda med sjöutsikt över Södermöjafjärden som användes som vardagsrum. Nybyggd altan finnes.

Egen båtplats finns att tillgå. Bryggan ligger i närheten av huset.