Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Stuga Vastkusten 15 aug-15 sep

Stuga Vastkusten 15 aug-15 sep

Cecilia & Patrik | | 2008-02-04 14:55
Hej,
vi ar en familj pa tva vuxna och ett litet barn, som soker en mysig stuga pa Vastkusten, med plats for besokande mor/farforaldrar.

Garna lugnt omrade och liten tradgard med uteplats. Stugan ska ligga i Goteborgs skargard eller Bohuslan (Tjorn i soder - Fjallbacka i norr).

/Cecilia & Patrik
Meddelandet har blivit läst av 4501 personer.
Sv: Stuga Vastkusten 15 aug-15
Helena Wolk | | 2008-02-06 15:10
Hej,
Jag hyr ut en del av ett större sommarhus som ligger ca 45 min söder om Göteborg. Det ligger precis vid havet, så nära man får bygga och utsikten är fantastisk. Solnedgångar mitt framför ögonen!
Lägenheten är liten, två rum med pentry( ett sovrum och ett vardagsrum med köksdel). Det är alltså litet men fräscht. Terass finns på flera sidor av huset och en del är under tak. Till lägenheten hör en friggebod som ligger i precis anslutning till huset.
Framför huset är det klippor och till sandstranden kan man promenera på småvägar. Det ligger ca 4 km norr om ÅSA.
Det kostar 4000 kronor per vecka om man bor där 3 eller fler veckor. Mindre än 3 veckor kostar det 4500 per vecka.

Hör av er om ni är intresserade!
Helena


Sv: Stuga Vastkusten 15 aug-15
Anders Högberg | | 2008-03-28 23:37
Hej!

Kolla Stugnet.se: "Mysigt boende på Käringön"

Sv: Stuga Vastkusten 15 aug-15 sep
Gunilla Hermansson | | 2008-03-29 15:27
Hej.
Vi har en nyrenoverad stuga på vår gård en mil söder om Uddevalla. Ni kan se bilder på stugnet. http://www.stugnet.se/objekt.asp?id=1367
Det finns bäddsoffa i vardagsrummet, så det går bra att ha gästföräldrar.
Mvh Gunilla Hermansson


Sv: Stuga Vastkusten 15 aug-15 sep
Lennart Arvidsson | | 2008-04-21 21:21
HEJ

vi har en stuga på Flatön kolla www.fritiden.se objekt nr 67

MVH Lennart

Sv: Stuga Vastkusten 15 aug-15 sep
Gitte Ostenfeldt | | 2008-06-03 10:09
Hej,
Jag kan erbjuda en fantastisk trevlig bostad. Den ligger 15 minuter från Halmstad centrum. Omgiven av vacker natur 1 minut från en insjö. Bostaden är på ca 115m2, och på två våningar. Den är helt fullt utrustad i både kök och sängar. Det är bara att flytta in. (Spjälsäng står färdigbäddad).
Hyra 4000kr per vecka.
Väl bemött
Gitte
0709-447 507

Sv: Stuga Vastkusten 15 aug-15 sep
Gitte Ostenfeldt | | 2008-06-03 10:11
Tillägg.
Jag såg att det handlade om 4 veckor, och då blir priset för hela perioden 8000kr.


Sv: Stuga Vastkusten 15 aug-15 sep
Annika Kristensson | | 2009-01-03 12:25
Har stuga på bilfria Dyrön, mellan Tjörn och Mastrand. En riktig sommaridyll som är väl anpassad för semester med barn. 400 m till barnvänligt bad, gott om tångkrabbor! Ön har restaurang (sommar), butik (året runt), bastu, kiosk/café, minigolfbana, vandringsled, beachvolley, färjeförbindelse med Tjörn (Rönnäng) och Marstrand (sommartid). STugan ligger granne med forbollsplan, boulebana och tennisbana. Stugan har två sovrum med fyra bäddar samt en bäddsoffa i storstugan. Fullt utrustat kök, dusch/toalett, del i tvättstuga, alla tänkbara bekvämligheter. Spjälsäng och barnstol finns. Pris per vecka högsäsong 7 800 kr, pris för er önskade period, 19 000 kr. Hör av er för mer information och bilder.

Med vänlig hälsning
Annika Kristensson
0768 - 78 98 53

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar