Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Kungsbacka, Onsala, Gottskär

Kungsbacka, Onsala, Gottskär

Johan Wallengren | | 2006-02-16 03:52
Jag önskar hyra ett par stugor i närheten av Onsala vecka 30 denna sommaren (2 familjer x 4 pers).

Tack för den info jag kan få!
Meddelandet har blivit läst av 8587 personer.
Sv: Kungsbacka, Onsala, Gottskär
Annika Jerkfelt | | 2006-03-02 21:50
Hej,
jag har inte två stugor, men en stuga med gäststuga på tomten. Vad tror ni?

Detta är ett fantastiskt härligt litet torp och gäststuga på en stor tomt i Lerkil på Onsalahalvön. Lerkils havsbad med sandstrand, klippor, brygga och flotte ligger bara ca 5-10 min cykelväg bort. Glasskiosk, närbutik och pizzeria finns i hamnen. Golfbanor finns det flera i närheten.

Torpet har stor gräsmatta med massor av plats att leka. Gungor, kubb, bollar, badminton mm. finns. Även en "trädkoja" som man tom kan sova i... Halva tomten är naturtomt med många saker att upptäcka och träd att klättra i och krypa inunder. Vi har utemöbler, till gräsmattan och även under tak, solstolar och en grill. Cyklar finns i olika storlekar.

I torpet är det rinnande varmt o kallt vatten från egen brunn, dusch, en tvättmaskin, Kyl o frys. Spis med två plattor och ugn, micro. Där finns en vedspis och en öppen spis i storarummet, men tyvärr ryker det in om man eldar, trots att sotarn försökt hjälpa oss...Bättre med levande ljus. TV med kanal 1, 2 och 4.

Vinden är inredd till sovrum med dubbelsäng och ett litet sovloft för 2 barn eller tonåringar med madrasser. I storarummet kan man bädda en sängplats i soffan. I gäststugan (friggebod) finns det en dubbelsäng. Toan är ett charmigt utedass med fräsch hink som bytes enkelt varje vecka.

Torpet ligger lantligt med hästhagar och stall inpå knutarna. Det tar ca 10- 15 minuter med bil att ta sig in till Kungsbacka. Men handlar gör man närmast på ICA i Vallda, dit det finns nybyggd cykelväg.

Hyrs ut veckovis, byte lördagar. Sänglinne och städning ingår ej.



Sv: Kungsbacka, Onsala, Gottskär
Anders Häggmark | | 2006-07-25 08:29
Familj 3 pers från England.

Ledig vecka, pris.

Sv: Kungsbacka, Onsala, Gottskär
Conny Melvinsson | | 2007-04-14 22:07
önskar hyra stuga/lägenhet i Kungsbacka med omnejd v32

Sv: Kungsbacka, Onsala, Gottskär
Camilla Eriksson | | 2009-03-31 09:22
Hej! Vi har en fin stenstuga som vi hyr ut.Nyrenoverad rustik stuga belägen i ett lugnt villaområde mitt på Onsalahalvön. Stugan har ett rum och kök samt dusch och toalett. Egen liten uteplats med grillmöjligheter finns. Tomten delas med oss. Det finns två sängar (finns plats för extra säng), tv, radio. Närmsta matbutik - Hemköp, Onsala Kyrkby. Närmsta kiosk- bensinmack -Statoil och Klara Kiosken. Inom 1,5 mils radie finner ni 3 golfbanor. Det är 2 kilometer till Gottskär Båtshamn där ni kan handla fisk och annat gott, 1 mil till Kungsbacka, 1,5 mil till Freeport Outlet Mall och 2,5 mil till Göteborg med bland annat Avenyn och Liseberg. Hör av er så skickar vi bilder.


Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar