Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Torp åretrunt önskas hyra

Torp åretrunt önskas hyra

Maria | | 2008-01-18 14:39
Hej!

Önskar hyra torp/fritidshus på åretruntbasis. Antingen Sörmland eller Östergötland. Plats för minst fyra personer och el måste finnas.
Meddelandet har blivit läst av 5427 personer.
Sv: Torp åretrunt önskas hyra
Hörningsholms Godsförvaltning | | 2008-03-01 20:08
Hej,

Vi är ett företag som upplåter 120 stugor och torp på mörkö i trosa skärgård. Vi kommer att annonsera ut ett antal stugor under våren. Våra upplåtelser sker tillsvidare med ett års förlängning i taget. Om du skickar ett e-post meddelande så kommer du upp på vår intresselista och kommer därmed att få ett e-postmeddelande när vi annonserar ut ett hus.

Standarden skiljer sig från hus till hus. Vi har allt från hus med avsaknad av både el och vatten till hus med fullgod villastandard.

MVH

Fredric Bonde

Sv: Torp åretrunt önskas hyra
Stina Svensson | | 2008-04-13 14:04
Intresserad av ett torp för flera år.

Sv: Torp åretrunt önskas hyra
Sam Tornquist | | 2008-04-15 15:35
Hej
Har hus pa Bokoe i Gryt skaergaard, tvaa hus med 80 plus 40 kvm och tvaa koek, 6 saengplatser, egen brygga, dusch, tvaettmaskin oeppen spis naera havet etc. Om du aer intresserad skickar jag gaerna bilder
Hej / Sam

Sv: Torp åretrunt önskas hyra
agneta trankell | | 2009-01-12 15:16
Hej!
Jag söker ett fritidshus att hyra (köpa) på årsbasis som går att nyttja året om. Bor i Stockholm med min son och katt. vi har anknytning till järna så läget verkar bra.
Hälsning
Agneta Trankell

Sv: Torp åretrunt önskas hyra
Anita Hansen | | 2011-02-17 12:49
Hej,
Vi söker ett torp att hyra på helårsbas,vi är 2 vuxna med en dotter på 10 år samt 3 utflugna barn.
Tacksam för svar.
Mvh.Anita o Tommy.

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar