Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Stuga för 2

Stuga för 2

Karolina Rudström | | 2008-01-06 18:42
Hej vi är 2 st som bor i Göteborg som önskas att hyra en stuga någonstans i Västra Götaland, En stuga med högst 2 bäddar och det är inga problem med liten stuga (bara mysigt) spis,kyl,dusch.WC är ett måste , och gärna nära till bad! Datum ej bestämt men någonstans i sommar mellan Juni-Augusti! Pris är inte viktigt går att diskuteras, Vi har inga husdjur och är Rökfria! Kontakta gärna oss!
Meddelandet har blivit läst av 3812 personer.
Sv: Stuga för 2
margareta nolberger | | 2008-01-07 07:45
Hej!
Har en liten stuga, finns på www.stugnet.se/objekt.asp?id=403
Margareta

Sv: Stuga för 2
Barbro Rasmussen | | 2008-01-07 16:55
finns på min gård i Småland- flera olika möjligheter- ni kan tom få bo ute v id sjön vid egen privat strand i ett vindskydd- grillplats o utedass- verkligen som ett äventyr.
min hemsida:hem.passagen.se/barbror
fult modernt och hur ensamt som ni själva bestämmer-sauna i källaren-TV mm

Sv: Stuga för 2
Birgitta Holm | | 2008-02-02 23:41
Hej!
Vi har en sommarstuga i Tanum. Nära Sannäs (2 km) och Grebbestad (8 km). Vardagsrum, sovrum med 2 bäddar, kök, badrum med tvättmaskin, dusch och mulltoa, veranda, altan med utsikt på avstånd över Tannamskilen och kvällssol, öppen spis och även spis i köket, nybyggd gäststuga.
Hälsningar Birgitta. Tel: 0524-408 89

Sv: Stuga för 2
dan k | | 2008-03-06 00:05
hej
jag tror att min stuga skulle passa ypperligt för er.
Den ligger ute på fritiden.se eller stugknuten.com
"stuga på en ö i värmland."
vi hörs Dan

Sv: Stuga för 2
Berit | be08bi2yahoo.se | 2008-03-07 21:50
Hej på er!
Jag är säker på att jag har vad ni söker! Litet nybyggt hus i grekisk stil. Helt modernt med alla bekvämligheter och ni når salta bad på 10 minuters promenadavstånd. Läs min annons på stugnet.se "Hus vid Pärlkusten" . Hör av er/Berit

Sv: Stuga för 2
Berit | | 2008-03-07 21:57
OBS! Min e-mailadress blev visst fel på meddelandet ovan. Skall vara be08bi@yahoo.se och gäller "Hus vid Pärlkusten" på stugnet.se

Sv: Stuga för 2
Calestam | | 2008-03-24 12:00
Stuga på västkusten, norra Bohuslän. www.calestam.com
Kontaktinfo på sidan

Sv: Stuga för 2
Mattias | | 2008-03-31 05:41
Hej!

Kanske är detta lite för långt bort för er, men annars så är det en supermysig stuga. Lugnt och naturskönt. Här kan man verkligen njuta av naturen och sommaren.
Titta på stayaway.se --> http://www.stayaway.se/view-13.php

Har även denna stuga: http://www.stayaway.se/view-705.php

Mvh

Sv: Stuga för 2
Ingrid Holm | | 2008-04-28 19:54
Hej Karolina!
Vi funderar på att hyra ut vår stuga under augusti. Den ligger i Frillesås, är liten och söt, typ soldattorp. Litet men fullt utrustat kök, storstuga med öppen spis, sovrum med 2 bäddar (enkelsängar). Toa och dusch (dock ej tvättmaskin). Stor plan tomt nära havet. Ca 8-900 m till badstrand.
Är du intresserad?
Kent eller Ingrid

Sv: Stuga för 2
Linda | | 2009-01-22 20:06
Hejsan
Såg att ni la in önskemålet för ett år sedan men valde att kontakta er i alla fall.

Jag har en stuga för uthyrning i Rätan i Jämtlands län.
Ni hittar min annons på: www.blocket.se, www.hyrhus.se och www.stugnet.se. Sök på Klövsjö/Vemdalen eller Björnriket.

Sandnäsvägen 10

För mer info Ring eller maila:
Tel: 073-685 16 09
Mail: stuga.ratan@live.se

MVH

Linda

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar