Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Stuga till pappaledig?

Stuga till pappaledig?

Andreas Lindblad | | 2007-12-28 12:25
Hej!
Jag är pappaledig mellan den 5:e Maj och 15:e September! Jag skulle så gärna vilja ha en liten lugn stuga att dra mig undan till med mig och min dotter (ibland kanske även mamma får komma ... =))
Den ska gärna vara nåbar över dagen från Stockholmsområdet, så man kan åka dit inom loppet av några timmar iaf.
Jag är 29 år, tjejen 28, och lilla Lova kommer vara ca 1 år. Både jag och tjejen har fasta arbeten och god inkomst, förskottsbetalning är för oss en självklarhet.
Är intresserad av att hyra en längre period (om priset är rimligt), men kan även tänka mig att hyra ett par, tre veckor.
Har ni något som ni tror skulle passa så vore det super om ni ville kontakta mig!

Mvh
Andreas
Meddelandet har blivit läst av 3308 personer.
Sv: Stuga till pappaledig?
lena johansson | | 2008-01-10 21:04
Hej!
Vi har ett hus som är större än en stuga men med fin tomt för ett litet barn - bilfritt också.
Huset har två våningar och ni skulle troligen bo på övervåningen.
Kanske finns det far och morföräldrar som vill hälsa på och då skulle ni ha tre rum i undervåningen
med egen dusch/wc till dem.
Övervåningen har två rum och kök, ny spis och kyl/frys, tv och tvantenn, enkelt möblerat, dusch/wc.
Huset finns nära Väddöviken - ca 500 m - där det finns badplats med bryggor.
Huset ligger nära en konferensanläggning men är skyddad genom träd och andra byggnader.
Pris för 4 månader: 27 000 kr inkl el och vatten samt möblerat.
Huset ligger ca 1,5 tim från Stockholm och kan nås med bil eller SL-buss.


Sv: Stuga till pappaledig?
Kati | | 2008-01-30 13:32
Hej!

Vi har en stuga på landet utanför Strängnäs som vi gärna hyr ut. Stugan ligger idylliskt, omgärdat av skog och åkrar, men ändå nära byn. ca 200m till badplats.
Stugan består av 2 sovrum med 2 bäddar i varje, ett allrum/kök med micro, kyl och liten ugn med spis. Givetvis finns alla husgeråd, kaffebryggare, vattenkokare m.m. Utedass. Dusch saknas. Tillgång till sommarvatten. Det finns utemöbler och grill. Vill man odla något så är det helt OK.

Vi hade tänkt oss 10 000 för hela sommarhalvåret.

mvh, Kati

Sv: Stuga till pappaledig?
Maggan | | 2008-02-12 21:18
Hej Andreas.
Vi är en familj med mamma, pappa tre barn + mormor som har ett fritidshus på Väddö. Ca 6 km norr om Älmsta.

300 m till bad och båtbrygga. 2160 kvm naturtomt. Plats för tre bilar. Huset är på 44 kvm. Litet kök med all utrustning och alla husgeråd. Varmt + kallt vatten i huset, dusch utomhus samt utedass. Sovrum 1: en säng, sovrum 2: en våningssäng och en bäddsoffa på 120 cm. Vardagsrum med öppenspis med insats, bäddsoffa. Lillstuga med dubbelsäng på 160 cm och plats för spjäl/resesäng. Veranda med tak, utemöbler + kolgrill. All utrustning är från 2005.

Mvh Margareta Nordell

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar