Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Önskar hyra maj-augusti

Önskar hyra maj-augusti

Anki | | 2006-02-12 14:31
Vi är en liten familj med två vuxna och två små flickor (2 & 0 år) som önskar hyra ett sommarhus på pendlingsavstånd från stockholm.
Nära bad och barnvänligt är ett krav.
Meddelandet har blivit läst av 4094 personer.
Sv: Önskar hyra maj-augusti
Kati Eriksson | | 2006-02-12 20:59
Hej!

Vi har en stuga på landet utanför Strängnäs, ca 200m till badplats. Mycket barnvänligt, stor tomt helt insynsskyddat, omgivet av lite skog och åker. 2 sovrum med två sängar i varje, allrum/kök med micro, kyl o liten ugn/spis. Utedass. Jättemysigt! Tar ca 15 min. att åka bil in till Strängnäs.

mvh, Kati

Sv: Önskar hyra maj-augusti
Anki | | 2006-02-13 08:58
Hej!
Det kanske kan vara intressant. Har du några bilder och vad tänker du dig för hyra?
Mvh
Anki

Sv: Önskar hyra maj-augusti
Fredrika Pettersson | | 2006-02-14 11:13
Hej
Vi har fem stycken stugor i olika storlekar att hyra ut. Sjön Täljaren ligger precis utmed gårdens östra kant och sjöstugan ligger bara några meter ifrån vattenytan. Pris för stugorna varierar från 3500-5500 kr/vecka beroende på storlek. Vi har kossor, hästar, höns och katter på gården som man får hälsa på. Möjlighet till bad och fiske finns på en mindre sandstrand. Till Stockholm tar man sig snabbast med tåg ca 45 min plus 15 min resa till station. Närmsta staden är Katrineholm men Nyköping och Flen ligger med 30- 40 min bilrese avstånd.

Välkommna
Fredrika

Sv: Önskar hyra maj-augusti
Kati Eriksson | | 2006-02-15 20:26
Hej Anki!

Vi tänkte oss 1500kr/vecka.
Jag får återkomma om bilderna, lyckades inte hitta några.
Det är ett falurött trähus, inomhus har det lite fjällstuge-känsla med träpanel.
Det är jättefint, om ni vill så får ni gärna komma o titta.

mvh, Kati



Sv: Önskar hyra maj-augusti
Helena | | 2006-03-19 17:21
Hej Anki!

Jag har en fin stuga i hjärtat av Sörmland. Den består av två våningar och där finns 6 sängplatser. ligger i Svalboviken, 35 min bilfärd från Eskilstuna.
Näshultasjön ligger ca 700 m från stugan, med mysig badplats. Det finns toa och dusch i stugan. Sörmlandsleden går förbi precis i närheten o det finns mysig skog att vandra i.
Jag skickar dig några bilder. Har ej funderat på pris ännu.

Helena

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar