Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Sommarstuga i Bohuslän sökes!

Sommarstuga i Bohuslän sökes!

Eivind | | 2007-12-13 17:58
Hei!

Vi er en golfklubb fra Norge, som ønsker å hyra en stor sommerstuga i Bohuslän, längs kusten, for å spille vår årlige golfturnering. Vi søker en stuga med minst 8 beder, og vi vil gjerne ha den långs havet. Om den rette stugan skulle dukke opp, så er vi villig til å betale godt for en vekes hyrning.

Ta kontakt!!!
Meddelandet har blivit läst av 3729 personer.
Sv: Sommarstuga i Bohuslän sökes!
Claes Lundgren | | 2008-01-10 16:19
Jag har en trevlig (fantastisk) stuga på ca 100 m2 + en liten gäststuga. Stugan har havsutsikt och ligger utanför Kungälv ca 1 timme från Göteborg. Sex bäddar fins "naturligt" och flera är lätt att åstadkomma. Stugen har terasser och altaner där det är vackert att sitta och vara. Den är fullt modern, även om den är byggd på en gammal fiskarstuga.

Jag kan skicka närmare information om Ni vill.

Hälsn.

Claes

Sv: Sommarstuga i Bohuslän sökes!
Mikael Andersson | | 2008-01-28 07:08
hej har ett hus jag vill hyra ut utanför lysekil 600 m från havet, 8 bäddar , internet, fullt utbud på tv;n 1h 15 min från göteborg.
uteplats , trädgård.

Sv: Sommarstuga i Bohuslän sökes!
Annika | | 2008-01-28 23:06
Hei
2 timer fra Oslo. På samme tomt har jeg et stort hus (170m2 eget kjøkken og bad 11 sengplasser, bygd i 1987 renovert i 2005) + et mindre hus (40m2 helt nybygt i 2007 eget kjøkken og bad 2 sengplasser + soveloft). Høy standard. oppvaskmaskin og vaskemaskin. 10 min syd for Strømstad. Nært til tre golfbanor. Strømstad, Dynekilen og Mjølkerud. Havsutsikt over kosterøarna. 100 m til bad og brygge. Ligger vakkert i naturreservat. Er mye brukt så var rask! Bla til golfere! Ukedager ikke noe problem, men helger begynner å bli mye booket. Ta kontakt. Kan sende bilder + mer info.
Annika

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar