Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Vecka 29 - stor sommerstuga!!

Vecka 29 - stor sommerstuga!!

Johannes Snilstveit | | 2006-01-22 23:49
Vi er en storfamilie fra i nærheten av Oslo som har tilbrakt en ferieuke sammen de siste 6-7 årene - tilsammen er vi 13 personer (6 voksne og syv barn i alderen 3 - 14 år). Det vil vi gjerne fortsette med, men huset vi har leid tidligere er ikke tilgjengelig, så derfor prøver vi dette: Barna er glad i å bade og vi vil gjerne bo så nært sjø som mulig (salt eller søtt spiller ingen rolle), vi vil også gjerne ha en stor og god hage til å leke og aktivisere oss i. Dette er vel det aller viktigste for oss, ellers går nok det meste bra, men huset bør være stort og godt. Vi har tidligere feriert i Dalsland, men hele Sør-Sverige er aktuelt for oss.
Meddelandet har blivit läst av 6148 personer.
Sv: VECKA 31 - stor sommerstuga!!
Johannes Snilstveit | | 2006-01-23 21:31
Hej Maria og Peder, tusen takk for tilbudet, vi vil nok bo enda nærmere sjøen - gjerne ikke mer en noen hundre meter .....
mvh
Johannes

Sv: VECKA 31 - stor sommerstug
Monica Erlén | | 2006-01-24 11:02
Hej Johannes!
Titta gärna på hemsidan: www.vastersol.se
Huset ligger nära sjön Stråken med tillgång till kanoting och bad.
Med vänlig hälsning
Monica

Sv: VECKA 29 - stor sommerstuga!!
Fredrika Pettersson | | 2006-02-14 11:23
Hej Johannes

Vi är en familj i Sörmland som har fem stugor i olika storlek att hyra ut i sommar. Gården ligger utmed sjön Täljarens Västra kant och ger möjlighet till både bad och fiske. På gården finns allehanda djur som bland annat kor, hästar och höns. Priset på stugorna ligger mellan 3500 och 5500 beroende på storlek och säsong. Gården ligger avsides men centralt till tre städer och med ca en 45 min tågresa till stockholm. Vi har två stugor som är stora nog att rymma tretton personer.

Hör gärna av dig
Fredrika
Tolfta gård

Sv: Vecka 29 - stor sommerstuga!!
Anna-Karin Lewerin | | 2006-03-12 21:24
Hej Johannes.

Vi erbjuder en lägenhet/stuga strax utanför Skärhamn-Tjörn-Västkusten.
Den är i 2 plan och är ca 100kvm, 4:a rum och kök. 3 sovrum+ en sovalkov, gillestuga, badrum, stort kök, stor altan och egen trädgårdsdel med utemöbler + grill. 10 bäddar finns idag, 3 extra sängar + resesäng(barn) finns.
5 min promenad till havet och 20 min promenad till badplats med strand brygga och hopptorn.
Vi har inga djur på vår gård men granngårdarna har, hagar precis utanför.
Perfekt för barnfamiljer.
Vecka 29 ledigt.
6000:-/vecka

Hjärtligt välkomna
Anna-Karin och Mikael

Sv: Vecka 29 - stor sommerstuga!!
Michael Henriksen | | 2011-01-23 12:30
Hei Anna-Karin og Mikael

fant denne annonsen på nettet og er interresert i den store lägenhet/stuga på Skärsholm i uke 29.

Send gjerne bilder og adresse til min mail

MVH
Michael Henriksen
Klokkergård Terrasse 5
3440 Røyken

004792891296

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar