Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Stuga i Dalsland

Stuga i Dalsland

Harriet Cook | | 2006-01-21 13:36
Vi är en familj på två vuxna, ett barn samt en liten hund som önskar hyra stuga V30 i Dalsland.
Vi är angelägna om att ha nära till bad, fiskemöjlighet samt att stugan gärna ligger lite för sig själv.
Hör gärna av er till min mailadress!

Harriet Cook
Meddelandet har blivit läst av 4034 personer.
Sv: Stuga i Dalsland
Camilla Karlsson | | 2006-05-02 18:40
Hej, kanske min gård 4 km norr om Högsäter samhälle skulle passa era ändamål? Det är ca 4 mil till Mellerud och tre mil till Ed. Gården ligger ca 6 km från Ragnerudsjöns badplats o camping och några km uppe i skogen finns Svingsjösystemet o andra sjöar där det finns fina fiskemöjligheter. Ev kan liten båt lånas i Svingsjön. Huset ligger ca 1.5 km från 172:an inga nära grannar dock en grusväg med lite trafik utanför o mina hästar i hagarna lite längre bort kring gården. Det finns 5 mini shetlandsponnyer o tre nordsvenska hästar att klappa o gosa med. Alla vana vid barn o hundar.

Huset är totalrenoverat på 120 m2 i ett o etthalv plan. Dusch, två toaletter, tvättmaskin, tv, braskamin i vardagsrum, vedspisen i köket är bevarad utöver sedvanlig utrustning dock ej diskmaskin. 2-3 sovrum stor hall mm. Kan skicka bilder.

Hör av dej om intresse finns så berättar jag mer.
Hälsningar Camilla Karlsson
Tegen Gård

Sv: Stuga i Dalsland
Dalslands Stugförmedling | | 2007-06-10 23:25
På vår hemsida hittar ni många stugor i Dalsland:

www.dalslands-stugor.nu

Lycka till!

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar