Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga uthyres > Uthyres helårs, Blekinge.

Uthyres helårs, Blekinge.

Iren Berggren | | 2007-09-07 00:38
Stuga/hus uthyres helårs Sølvesborg/Blekinge.
Meddelandet har blivit läst av 3311 personer.
Sv: Uthyres helårs, Blekinge.
Emma | | 2007-09-21 12:05
Hej! Jag heter Emma och är intresserad av att hyra en stuga nära natur och lugn i Blekinge. Finns stugan fortfarande kvar? Jag är intresserad av att hyra minst 6 månader. Om du kan ge mig lite mer information om stugan, priset och vart det ligger vore jag tacksam!

MVH
Emma

Sv: Uthyres helårs, Blekinge.
Iren Berggren | | 2007-09-21 23:48
Hei Emma.

Stugan ligger i Sandviken ca 300 meter fra en flott sandstrand. Samtidig er det ca 10 minutter med bil til Sølvesborg stad. Stugan er bygd i 2003, og er på 100 kvadratmeter, den er mkt fin og lite brukt siden vi bor i Norge er det ikke ofte vi får vært der. Vi ønsker å ta 6500 kroner/mnd. Jag sender gjerne over bilder som du fortfarande er intresserad.

Mvh Mabel Iren

Sv: Uthyres helårs, Blekinge.
Per Ringstad | | 2009-10-18 19:54
Hei. er stugan fortsatt ledig? er det lov m hund? vi er en fam som ønsker å leie årsvis. hvor langt er det fra oslo? og kan vi event se noen bilder?

Mvh Trine og Per.

Sv: Uthyres helårs, Blekinge.
Emilié | | 2011-05-10 18:13
Hej!
Jag inser det var några år sedan ni la ut er annons. (:
Men jag läste den nu och jag är väldigt intresserad av den. Det är min familj (3 pers + 3 hundar) som skulle vilja bo där året runt. Om den nu finns kvar skulle ni kunna skicka några bilder på den till min e-mail adress och skriva lite mer om den.
Min e-mail är: emilie_landin@yahoo.se

Mvh,
Emilié

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar