Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga uthyres > Morgonsol i Bohuslän

Morgonsol i Bohuslän

Rut och Anders | | 2007-06-27 20:41
MORGONSOL I BOHUSLÄN

Modern stuga med mysig solaltan och grill, 4+1 bädd,
nära till salta bad. Ring 0522-759 38, 073-0442412.

Varmt välkomna!
Meddelandet har blivit läst av 4594 personer.
Sv: Morgonsol i Bohuslän
Anna | | 2007-06-29 19:09
Hej !
Jag och min väninna söker ett mysigt ställe för en vecka från den 4/5 Augusti, att hyra.
Vi älskar Bohuslän med den vackra naturen :-)
Var ligger er stuga och är den tillgänglig denna vecka?
Mvh, Anna Ritzen från Stockholm


Sv: Morgonsol i Bohuslän
Rut och Anders | | 2007-06-30 11:21
Lördagen den 30 juni 2007

Hej Anna!

Tack för de vackra orden om Bohuslän! Varje sommar tar skönheten i landskapet tag i mitt inre som en höststorm i Bohuslän river tag i den vackra havshimmlen där enbart horisonten utgör slutet på det oändliga havet.

Vår sommarstuga bokas för en vecka eller mer och byter sommargäst på lördagar. Lördagen den 4 och söndagen den 5 augusti är den tyvärr upptagen i nuläget och den är uppbokad till lördagen den 11 augusti. Om vi får lov att återkomma till dig om den blir ledig vecka 32, så gör vi det gärna.
Om ni skulle vilja boka den för vecka 33(lördagen den 11 augusti till lördagen den 18 augusti), så tror jag att jag skulle kunna ordna ett bra veckopris för er två, efter att ha övertalat min mamma, förhoppningvis!? ;-)
Det enda kravet då( om jag lyckas pressa ner priset!?) är att ni betalar in hyran i förväg.

Hör av dig om ni fortfarande är intresserade. Om ni vill så kan ni också ringa till min mamma (Rut) för att diskutera priset direkt med henne, tel.nr. 0522-759 38, 073-0442412.

Vär sommarstuga ligger i det lilla samhället Sundsandvik, på fastlandet på gångavstånd från Orust, mellan orterna Henån, Lysekil och Uddevalla.

Närbeläget:

Hafstens camping ca: gångavstånd ca 1 -2 km, 10 min. cykelavstånd eller 5 min. med bil(små kringelikrokvägar). Där finns vattenrutch, båt,kanot, trampbåtsuthyrning, ponnyridning, minigolf,kiosk, livsmedel, bar och resturang.
Rotviksbro m. ICA-handel, mack o. pizzeria med pub kl. 11-22, ca 6-7 minuters bilväg(Länsväg 160).

Intressanta länkar:

www.hafstenscamping.se
www.uddevalla.se
www.orust.se/turisthandboken
http://uddevalla.vastsverige.com/templates/default____336.aspx
http://www.vastsverige.com/templates/default____38.aspx
Ha en skön och avkopplande sommar!

Anders
anders_sa2003@yahoo.se

Sv: Morgonsol i Bohuslän
Mats Pålsson | | 2007-07-11 09:30
Hej
Är Er stuga ledig någonting under vecka 29 ( eller delar av veckan ) ?
Är för mig och 2 barn 13,11 år.
Mvh/Mats

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar