Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga uthyres > Stuga Havsutsikt i Vejbystrand

Stuga Havsutsikt i Vejbystrand

Evalena Strandkjer | | 2007-05-28 15:45
Nästan mitt på stranden i Vejbystrand ligger dessa två sommarstugor med en hänförande havsutsikt. I huvudbyggnaden om, 54 kvm boyta + ca 50 kvm, källare finns tvättmaskin i källarplan. På bottenvåningen finns kök, toalett och vardagsrum. På ovanvåningen hittar man ett trivsamt sovrum med två härliga DUX sängar. Underbar altan med utemöbler och grill. I gäststugan om, ca 30 kvm, finns ett sovrum med två enkelsängar, kök, toalett och ett härligt uterum. Hamnen med sina restauranger, lekplats och båtar ligger endast 150 meter från tomten liksom sandstrand för sol och bad. ICA-butik, frisör och bibliotek ligger inom bara 5-10 minuters gångväg.

Läs mer om stugorna och se bilder här;
www.oneoff.se/vejbyidyll

Stugorna är lediga veckorna 23-25, 27, 32-36.
Meddelandet har blivit läst av 9686 personer.
Sv: Stuga Havsutsikt i Vejbystrand
Karin Ahlstrand | | 2007-06-14 14:19
Hej!
Jag såg er annons och undrar om det finns möjlighet att hyra fler personer än vad bäddarna tillåter. Vi är två familjer, fyra vuxna och fem barn (åldern 3, 9, 10, 12 och 16 år) och skulle kunna ha med oss en uppblåsbar dubbelsäng, så att det blir åtta bäddar (den yngste sover med föräldrarna). Vi vill så gärna komma neråt västkusten under midsommar! Om ni överväger min förfrågan, vad skulle ni i så fall ta i hyra för midsommarhelgen (to-sö)?
mvh
Karin

Sv: Stuga Havsutsikt i Vejbystrand
Karin Brunkener | | 2008-05-06 13:47
Jag skulle garna hyra din stuga 2 veckor i Aug. 2 forsta helst!
Vad tar du per vecka? Jag ar ensam- men kommer att ha min familj pa besok en del av tiden.
Mvh
Karin Brunkener

Sv: Stuga Havsutsikt i Vejbystrand
Eva-Lena | | 2008-05-13 12:55
Hej Karin,

Fick precis en avbokning i Augusti. Priset per vecka är 8.500.-. Den är ledig fr o m Lördag 2 Augusti klockan 15.00 t o m 16 Augusti 12.00.

Du kan se och läsa mer om stugan på http://www.blocket.se/vi/15277379.htm

Hälsningar
Evalena Strandkjer

Sv: Stuga Havsutsikt i Vejbystrand
monica | | 2008-06-05 08:02
vi behöver en stuga akut ville höra om din stuga var ledig från fredag till söndag. och i såfall vad är priset.
mvh
monica

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar