Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Hyra Stuga för en helg

Hyra Stuga för en helg

Daniela | | 2007-05-11 13:44
Skulle vilja hyra stuga för en helg, hittar bara veckopriser. Gärna södra Sverige. Har planerat en romantisk helg med sambon. Gärna under sommaren.

mvh Daniela
Meddelandet har blivit läst av 16376 personer.
Sv: Hyra Stuga för en helg
Daniela | | 2007-05-12 11:20
bilder? bada i närheten?


Sv: Hyra Stuga för en helg
Sara | | 2007-05-13 19:18
HEj!

Vi har en mysig stuga som ligger 2 km ifrån en badsjö. Låna våra cyklar och ni är där på nolltid.
Stugan är helt modern med alla bekvämligheter. Gå gärna in och titta på www.novasol.se
sök på stuga s07981. Vi har ledigt i början på sommaren och i höst.

hälsningar Sara

Sv: Hyra Stuga för en helg
Barbro Rasmussen | | 2007-05-16 22:52
se min hemsida: hem.passagen.se/barbror/

Sv: Hyra Stuga för en helg
Ingrid Jørgensen | | 2007-05-18 19:18
Hej

Jag har en mycket mysig stuga i Blekinge/norje. 200 meter från havet. Titta mer på min hemsida på www.123hjemmeside.dk/sommerhus_sverige_norje

Hilsen Ingrid

Sv: Hyra Stuga för en helg
Mia | | 2007-05-21 15:26
Hej

Vi har en gäststuga med uteplats i söderläge som vi kommer att hyra ut från och med vecka 31. Standarden är enkel. Men det finns sovplats i våningssäng, kylskåp, kokplatta, toa och dusch. Stugan finns några km från Trosa. Ett par cyklar kan vi nog ordna. Havet och golvbanan ligger på gångavstånd.

Vi hyr ut dag/helg eller vecka.

Hör av dig om det verkar intressant.

Vänliga hälsningar
Mia

Sv: Hyra Stuga för en helg
Ulrika Holmgren | | 2007-05-22 16:43
Hej!

Vi såg att ni sökte stuga, vet ej om vår stuga skulle kunna var intressant? Den ligger inte i södra Sverige, men är romantisk!! Kolla våra bilder på hemsidan!!Mailar utifall att den skulle vara intressant ändå.

Den går att hyra för enstaka dagar! Om det inte är aktuellt nu så kanske det är intressant en annan gång? www.martensgard.com

Vi bor i Gästrikland, ca 10 km från Dalarnas län.

Nära oss hittar ni: Hofors 17km, Sandviken 30km, Gävle 55km, Avesta 45km, Hedemora 45km, Falun 55km.

Vårt hus är ca 120kvm, 8 bäddar. Perfekt för fler par/familjer som åker tillsammans. Utrustat för självhushåll (välutrustat). Familjesovrum finns. badrum, Tvättmaskin & torktumlare. Hundar tillåtna, finns även hundgård. Barnvänligt. Mat kan beställas genom cateringfirma. Städning kan köpas. Mycket info & bilder på hemsidan.

Vi har betyget 5 av 5 möjliga hos "Bo På Lantgård". Under länken Aktiviteter/sevärdheter finns också många tips på vad som finns i vår närhet.

Vi har mycket info på vår hemsida om vad som finns i närheten av oss om ni även skulle vara intresserade av andra aktiviteter, nägra exempel är: Furuvik, Falukoppargruva, Carl Larsson gården, Pråmleden, Gästrikeleden, Masarna Speedway, Kungsberget, Mackmyra whisky destilleri m.m. m.m.

Adressen till vår hemsida är: www.martensgard.com

Mvh Ulrika Holmgren
0290-42480, 0739-919468
ulrika@martensgard.com



Sv: Hyra Stuga för en helg
Anna Gustavsson | | 2007-06-03 15:45
Jag och min sambo önskar hyra en lite större stuga för en helg, 24-26/8 närmare bestämt. Gärna i Stockholm med omnejd dock helst söder om Stockholm.
Tillgång till bad och med uteplats vore underbart!

Med vänlig hälsning,
Anna Gustavsson

anna.gustavsson@hotmail.com el. 0737-368223

Sv: Hyra Stuga för en helg
Tobias Itzigehl | | 2007-07-12 22:32
Vi har en stuga som ligger i Nyhamnsläge/Kullabygden.
200m till hav & bad. 600m till affär.
3 golfbanor inom 10 km radie.
9 km till Höganäs.
Stugan är nybyggd och har dusch,wc,tvättmaskin,kyl med frysfack,
spis/ugn,4 sängar+1 bäddsoffa,tv.
Pris v25-33 5000:- i veckan, 800:- per natt.

Välkomna..

Tobias Itzigehl
Tel 0706-746444

Sv: Hyra Stuga för en helg
Bettina | | 2008-10-10 15:27
Hej,

jag skulle verkligen gärna hyra en litten stuga för 2 personer nära Stockholm, bastu vore fint eller cyklar. Jag skulle hyra helgen 44 (31. Oktober till 2.november)

Tack så mycket

Bettina

Sv: Hyra Stuga för en helg
Pernilla | | 2009-01-17 17:35
Hej vi ska till Avesta mellan den 20 feb-22 feb kan någon hyra ut boende till oss, våran son ska spela fotbollscup. Så vi kommer inte att vara där så mycket förutom att sova, duscha och äta frukost. Vi är 2 vuxna och en ungdom. Tacksam för meil eller hänvisning!

Navigera: 1 2

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar