Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga uthyres > Stenhuggartorp i Bohuslän

Stenhuggartorp i Bohuslän

Daniel Green | | 2007-03-29 09:26
Genuint stenhuggartorp i Bohuslän med närhet till havet och sommarställena Lysekil och Smögen. Torpet har ett vardagsrum, komplett kök, sovrum och WC på nedervåningen. På ovanvåningen finns det TV-rum och ett sovrum med tre sängar. Det finns även en friggebod med våningssäng. Tomten har stor gräsmatta och är helt insynsskyddad.

Uthyres veckorna: 22-24, 26-29, 34-35
Meddelandet har blivit läst av 3888 personer.
Sv: Stenhuggartorp i Bohuslän
Johan Grape | | 2007-03-30 15:41
Hej är intresserad av att veta mer om vart huset ligger och kostnad för att hyra det en vecka antagligen v34 eller 35

Johan


Sv: Stenhuggartorp i Bohuslän
Håkan Linderg | | 2007-04-07 12:28
Hejsan
Vi blev intresserade och vill gärna få veta mer.
Har ni någon bild på stugan och omgivningen?
Är den ledig en vecka i Juli månad?
Vad kostar den att hyra per vecka?
Vi är en familj på 2 vuxna och 2 barn på 17 och 10 år gamla.

Mvh Håkan Lindberg

Sv: Stenhuggartorp i Bohuslän
Ronny Andersson | | 2007-04-21 14:56
Hej,

Vi är intresserade av ert torp. Var ligger det lite mer exakt och vad är priset för en vecka i juni eller juli? Bild på torpet och omgivning kanske ni kan skicka med? Vi är två vuxna.

Mvh
Ronny

Sv: Stenhuggartorp i Bohuslän
Helené Olsson-bye | | 2007-05-23 11:52
Hejsan Ronny!
Jag heter Helené och bor i göteborg. Jag är stort behov av lugn och ro och undrar om detta torp ligger avskilt? Finns det vatten i huset? Vi är tre personer ev 4 som undrar om det är ledigt v.30
Vad har du för pris på det? Är det bara veckohyrning? Jag har även en liten hund som det är svårt att lämna bort då alla hundvakter är bortresta!! M.V.H Helené

Sv: Stenhuggartorp i Bohuslän
Daniel Green | | 2007-05-24 07:39
Hej

Tyvärr måste jag meddela att stugan är uthyrd de veckor vi planerat i sommar. Efterfrågan är väldigt hög och den brukar vara uthyrd redan i april. Jag har dock glömt att ta bort annonserna från nätet. Hoppas att ni istället återkommer nästa år.

Mvh Daniel Green (Stugägaren)


Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar