Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > 25 bäddar

25 bäddar

Bengt Klintenberg | | 2007-03-27 14:30
Vi är 5 syskon som tänkte fira semester ihop, vecka 30. Vi blir mellan 20-25 personer.
Har du en eller flera stugor, gärna nära en sjö eller havet så är vi intresserade.
Bengt
Meddelandet har blivit läst av 3546 personer.
Sv: 25 bäddar
Lena | | 2007-03-28 13:13
Hej Bengt!

Om ni kan tänka er Dalarna/Sälen, så har jag ett nystartat Bed & Breakfast i Transtrand. Här får ni alla plats, kan umgås och ha en trevlig och riktig semetster ihop med gemensam frukost vid frukostbuffén etc. Jag kan också bistå med hjälp när det gäller mat, tips på utflyktsmål med mera. Hemfjällsgården ligger intill fjället, älven och Vasalopsleden. Det är ca 2 km till Tjärnhedens utomhuspool, ca 6 km till Sälens by och ca 8 km till Lindvallen där det finns många olika sommaraktiviteter. I Sälen med omnejd finns också många utflyktsmål, aktiviteter etc.
Under vecka 30 är det också Sälenveckan som innebär lite extra runt om i byarna som tex uppvisning av olika ting, Hembygdsgården Olnispa, marknad, ankrace, Diggiloo, tält m.m.
Så varför inte besöka oss i sommar - ni är hjärtligt välkomna!

Med vänliga hälsningar

Lena Ryberg
www.hemfjallsgarden.se

Sv: 25 bäddar
Camilla | | 2007-05-04 22:52
Hej!
Jag har ett stort hus på 150 kvadratmeter, 6 rok. Det ligget på västkusten 1 mil från havet (Mellbystrand) och ca 1 mil till en sjö där man kan fiska och padla kanot, 5 km till golfbana, 7 km till rodelbana. Så med lite knep å knåp ska det väl gå att få in er här. Veckopris: 10000kr
Mvh Camilla

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar