Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga uthyres > Stockholms Skärgård

Stockholms Skärgård

Betty A Bonnier | | 2007-03-12 11:24
Sommarstuga på Tyresö. Kan nyttjas till åretruntbostad. Ca 100 kvadratmeter. 6 bäddar, tvättm, diskm, och dusch.
Meddelandet har blivit läst av 5691 personer.
Sv: Stockholms Skärgård
Annette Rundberg | | 2007-03-13 22:45
Hej! Jag är intresserad av att hyra ett hus under sommartid för en längre period. Jag är lärare och har ganska lång semester och jag vill ha möjlighet att byta miljö under en längre tid. Vi har två barn boende hemma, som är 13 och 17 år gamla. Vi har två vuxna barn som bor i Göteborg och läser på universitetet. Därför är det bra att det finns sex bäddar, så även dom kan ha möjlighet att byta miljö. Hör gärna av er!

Hälsningar
Annette Rundberg

Sv: Stockholms Skärgård
Nina Hahn | | 2007-03-28 22:07
Citerar Betty A Bonnier:
Sommarstuga på Tyresö. Kan nyttjas till åretruntbostad. Ca 100 kvadratmeter. 6 bäddar, tvättm, diskm, och dusch.


Undrar om stugan är uthyrd över sommaren och vad den i så fall kostar per månad Mvh
Nina

Sv: Stockholms Skärgård
Helen Mikalsen | | 2007-05-20 22:56
Hej,
Vi är en familj på fem personer varav ett litet barn som önskar hyra v26 och ev. v27, är det ledigt då och har du interiör och exteriörbilder att sända?
Med vänlig hälsnng Helen Mikalsen

Sv: Stockholms Skärgård
Anna | | 2007-05-27 21:53
Hej
jag undrar om stugan är bokad i juli och vad det kostar att hyra per månad?

Mvh Anna

Sv: Stockholms Skärgård
Madeleine Börjeson | | 2007-07-22 14:06
Hej...

Jag, min Sambo och vår dotter tänkte höra om stugan är uthyrd början på september eller vilka veckor den är ledig och vad den kostar, för vi har släkt där uppe och vill gärna bo själva då deras sommar stuga är lite liten... Men hör av er snarast.. Tack på förhand.. Madeleine

Sv: Stockholms Skärgård