Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Önskas hyra Falsterbo/Skanör

Önskas hyra Falsterbo/Skanör

Camilla Andersson | | 2007-03-03 12:38
Vi önskar hyra fräscht hus/stuga under Falsterbo horseshow. Vi är aktiva som ryttare och utställare så vi är rädda om ditt hus. Alla svar är tacksamma! Maila eller ring och berätta vad du har. Bästa hälsningar Camilla 0705-120120 ps. Vi är hundfria!!!
Meddelandet har blivit läst av 4933 personer.
Sv: Önskas hyra Falsterbo/Skanör
gunilla ericsson | | 2007-03-04 23:33
Hej!
Vi har en stuga i Ljungskogen- Storvägsområdet som är ledig. Detta är 5 min bilväg från Falsterbo.
Priset är 6000:-/ vecka.
Huset är på 90 kvm med 5 bäddar samt tillhörande gäststuga med 2-3 bäddar.
Hör av er om det är av intresse.

MVH
Gunilla Ericsson

Sv: Önskas hyra Falsterbo/Skanör
Mariana Madero | | 2007-05-12 13:22
Hej!

Vi önskar hyra ett hus med 3 - 4 sovrum 12 juli - 2 aug. Vi är 3 vuxna( min bror och svägerska) samt deras två flickor 13 och 10 år Bosatta i Madrid, undertecknad boende i Stockholm. Bra uteplats för ex grillning. ett måste!
Varma hälsningar,
Mariana Madero

Sv: Önskas hyra Falsterbo/Skanör
jennie torstenson | | 2009-03-04 14:19
Hej, vi är en familj som önskar hyra stuga/hus/lägenhet under Falsterbo horse show, då vi ska ner och jobba som utställare.Vi önskar hyra minst 4 sängar.

Sv: Önskas hyra Falsterbo/Skanör
Olof | | 2009-03-30 15:27
Hej

Jag heter Olof Tambour och vi har ett hus i Falsterbo på 150 m2 som är ledigt under tävlingsveckan. Det ligger precis utanför avspärrningen i västlig riktning. Här finns 4 sovrum med 5 bäddar + 1-2 extrabäddar.

Priset är 17.000:-/ vecka.

Bilder kan mailas.

MVH

/Olof

Sv: Önskas hyra Falsterbo/Skanör
Katarina Lautz | | 2009-05-02 21:10
Hej!

Jag har ett stort och mycket fräscht hus i Falsterbo, 270 m2 med 5 sovrum, 9 till 10 sovplatser och gäststuga för 2. Gångavstånd till Horse Show (7 min), Kust Cafe (5 min), Flommens golfbana och Kärleksstigen (5 min), ICA (7 min) och Kaptensgården (10 min), samt 5 min till stranden, vid nionde hålet och korvkiosken på Flommens GK. 3 cyklar finns också att låna. Carport för 2 bilar (4 om grindarna är öppna) Rekommenderar att ni låter bilen stå, trångt på parkeringsplatser samt ingen omkörsfil.

Stor och insynsfri tomt med två altaner, varav en "outdoor living room" samt inglasad balkong.
Matplats för minst 12 personer, 20 med kökshörna. Stor kol/klot grill med sittplatser för 30 pers med extra bord och stolar, minst 20 under tak på endera altan.

SEK 30.000 för hela hästveckan sön-sön (eller 5000 per dygn)
Hälften betalas vid nyckelöverlämning som garanti för husets skick.

Endast skötsamma och ansvariga vuxna eller max två barn över 10.

Även ledigt för uthyrning 3-7/7 SEK 10.000 samt jul- och påskhelger samt höst- och sportlovsvecka (pris enl. överenskommelse).

Katarina


Sv: Önskas hyra Falsterbo/Skanör
Lukas | | 2010-04-25 14:41
Hej

Vi har ett rad hus, 5 minuter från Falsterbo Horse Show området på 100 kvm.
Huset har en liten trädgård, 2 sovrum, 2 toaletter plus kök med allt tillbehör
inklusive tvätt och tork maskin.

Parkeringsplats för 3 bilar och grill med utemöbler.

Uthyres under mellan 3-11 Juli för 14000 Sek.

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar