Hyra stuga, stugor att hyra, stugor uthyres  

Allt om stuguthyrning i Sverige på ett ställe!


Svenska - stuguthyrning, hyra stuga English - cottages in Sweden
 
Forum > Stuga önskas hyra > Stuga vid fiskesjö. Sommar-06

Stuga vid fiskesjö. Sommar-06

Catharina Hansen | | 2005-12-08 17:48
Mina 3 barn och jag önskar hyra mysig stuga intill fiskerik sjö. Båt är ett måste, gärna egen brygga oxå. Vi är skötsamma och är mest ute efter en härlig vecka med mycket fiske.
Meddelandet har blivit läst av 5445 personer.
Sv: Stuga vid fiskesjö. Sommar-06
Anette Jonsson | | 2005-12-19 21:47
Hej. Det står inte var du vill hyra någonstans.
Vi har en stuga vid sjön Bolmen.
En eka ingår utan motor. Vi har även en egen liten brygga, men där ligger även vår motorbåt förtöjd.
Det är en röd liten stuga med stor veranda.
1 sovrum med dubbelsäng + vardagsrum med 2 bäddbara soffor.
Braskamin i rummet.
Litet kök men med allt man behöver, micro, kyl, frys, spis, ugn, diskmaskin + alla husgeråd.
Det finns även en gäststuga på tomten.
Pris högsäsong 5000 per vecka.
Skriv om du är intresserad.

Mvh Anette

Sv: Stuga vid fiskesjö. Sommar-06
Helen Jerrebrant | | 2006-01-17 08:58
Hejsan.
Kanske har jag stugan för er. Belägen i Östergötland, mellan Åtvidaberg och Valdemarsvik.
5 rum o kök med full komfort. 6 permanenta bäddar. Stor trädgård med härlig bokberså där morgonkaffet smakar som bäst. Gångavstånd till sjö. Båt kan ordnas. Bra bad och fiskemöjligheter. I närhet finns även mindre sjöar med ädelfiske.
Hör av dig vid intresse.
Mvh Helen


Sv: Stuga vid fiskesjö. Sommar-06
Lars Alm | | 2006-01-30 15:13
Hej,

Vi har en perfekt stuga vi sjön Bolmen 17 km väst Ljungby. 10m från vår ena lilla strand + liten båtpir.
Fullt utrustad stuga med toa, micro, kyl, frys, braskamin, TV med parabol.
3 500:-/vecka inkl. båt (motor +600:-)

M.v.h
Lars

Sv: Stuga vid fiskesjö. Sommar-06
Fredrika Pettersson | | 2006-02-14 11:35
Hej

Vi har flera trevliga stugor den som ligger närmas till hands för er är strandstugan med tio meter till vattenytan. Här finns möjlighet till avskildhet, bastu, fiske, båt och många andra trevliga aktiviteter.
Priset ligger mellan 3500 och 5500 kr/vecka beroende på stuga och sässong. Gården är belägen i centrala Sörmland utmed sjön Täljaren.

Hör gärna av dig
Fredrika

Sv: Stuga vid fiskesjö. Sommar-06
Ove Varland | | 2006-03-05 14:37
Kolla Smörahålan på www.clipdesign.se !


Sv: Stuga vid fiskesjö. Sommar-06
Yvonne Pettersson | | 2006-04-17 19:57
Hej.
Vi har ett hus i västra Dalsland ca 12 mil från Göteborg. Det ligger helt själv ca 75m från sjön, stor härlig trädgård. Ni är helt ensamma bland ängar med sjön i fokus. Egen flytbrygga med badstege och roddbåt (en större plastbåt). Titta på www.stugknuten.com nr.1790 så kan du läsa mer om det.
Det är några högveckor kvar men vill du fiska så skulle jag rekommendera veckorna i början av sommarlovet, då det inte är för varmt i vattnet. Välkommen att ringa eller maila om du är intresserad.
MVH Yvonne Pettersson

Navigera: 1

Svara på meddelandet
Rubrik

Ditt namn

Din e-postadress

Meddelande

SPAM-kontroll
Skriv tack i rutan:
Foruminformation 

Om Stugguiden.se Föreslå länk Kontakta oss Fler länkar